וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי זניט פרצו למגרש והכו את שחקני דינמו

מהומה אלימה בליגה הרוסית. המוליכה מסנט פטרסבורג נקלעה לפיגור 4:2, האוהדים השתוללו ואחד מהם חבט בקפטן היריבה

AP

מהומה גדולה אירעה היום (ראשון) בליגה הרוסית. המוליכה זניט סנט פטרסבורג אירחה במסגרת המחזור ה-29 והלפני אחרון של העונה את דינמו מוסקבה והמשחק פוצץ בדקה ה-87 בשל פריצתם של אוהדים חוליגנים של זניט לכר הדשא. אחד מאותם אוהדים אף היכה באגרוף את קפטן דינמו, ולדימיר גרנאט.

אוהדי זניט סנט פטרסבורג. AP
עשו בלגן. אוהדי זניט/AP

ערב המחזור, זניט הקדימה בנקודה את לוקומוטיב מוסקבה השנייה ובשתי נקודות את צסק"א מוסקבה השלישית, כך שמרוץ האליפות ברוסיה היה סוער מתמיד. במהלך המשחק הביתי מול דינמו, ראו אוהדי זניט איך האליפות מתחילה לחמוק להם מבין הידיים.

זניט אומנם עלתה ליתרון כבר בדקה השישית משער של דני, אבל דינמו הגיבה בסערה וענתה בארבעה שערים, שלושה מהם בין הדקות 57 ל-71. המארחת עוד הספיקה לצמק, שש דקות לסיום, אבל כאשר האוהדים ראו שההפסד מתקרב, הם איבדו את הראש. מאמן זניט, אנדרה וילאש בואש, רץ במהירות אל תוך כר הדשא בניסיון לבלום את האוהדים המתפרעים של קבוצתו, אבל אלה לא הקשיבו לו ואחד מהם הגיע לולדימיר גרנאט וחבט בו באגרוף.

למזלו של גרנאט, אותו אוהד לא היה מדויק במיוחד והוא יצא מהמפגש האלים הזה ללא פגיעה רצינית. כעת נצטרך להמתין ולראות מה יהיה עונשה של זניט, שעלולה לראות איך האליפות בורחת לה סופית בשל האירוע העצוב הזה ואולי אף לספוג עונש חמור במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully