וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אוסבלדו סידר ליובנטוס שיא ליגה היסטורי

האקס קבע 0:1 בתוספת הזמן ברומא, האלופה עם שיא של 99 נקודות. קטאניה ניצחה 1:2 בבולוניה, אך שתיהן ירדו עם ליבורנו

אוהדי אטאלנטה זורקים בננה לעבר שחקן מילאן נייג'ל דה יונג. GettyImages
רגע מכוער. דה יונג עם הבננה/GettyImages

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה האיטלקית הגיע לסיומו היום (ראשון) עם ניצחונה הדרמטי של האלופה יובנטוס 0:1 על סגניתה רומא משער של האקס פאבלו אוסבלדו בתוספת הזמן. במשחק שפתח את היום, אטאלנטה ניצחה את מילאן 1:2 בדקה ה-96. למזלה של מילאן טורינו ופארמה נפרדו ב-1:1 במשחק שנערך ביניהן מאוחר יותר כך ששלוש הקבוצות הללו יילחמו ביניהן על הכרטיס האחרון לליגה האירופית במחזור הסיום. בתחתית הכל הוכרע: קטאניה ניצחה 1:2 בחוץ את בולוניה אך השתיים ירדו לסרייה א' יחד עם ליבורנו. קייבו (0:1 בחוץ על קליארי) וססואולו (2:4 על גנואה) שרדו.

פאבלו אוסבלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
דווקא באולימפיקו. פאבלו אוסבלדו חוגג/רויטרס

רומא - יובנטוס 1:0

פאבלו אוסבלדו כבש את שער הליגה הראשון שלו במדי הגברת הזקנה, דווקא לרשת קבוצתו לשעבר באולימפיקו. המתאזרח הארגנטינאי נכנס כמחליף בדקה ה-74, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן מצא את החיבורים אחרי אסיסט של סטפן ליכשטיינר. רגע גדול עבור אוסבלדו, שהכניע את את השוער המחליף לוקאש סקורופסקי, שעד אז ציין הופעת בכורה מרשימה בסרייה A ומנע מרומא ספיגות. הג'אלורוסי היו הראשונים לכבוש בדקה ה-17, אך השער של ואסיליס טורוסידיס נפסל בגלל נגיעת יד. פרננדו יורנטה החמיץ לא מעט מול סקורופסקי, פול פוגבה נעצר בקורה, ולבסוף בא אוסבלדו וקלקל את החגיגה שיצרו אוהדי רומא באולימפיקו. האלופה ניצחה במגרש של סגניתה לראשונה מאז אפריל 2011 וקבעה שיא נקודות לליגה האיטלקית עם 99 (עקפה את אינטר שנעצרה על 97 נקודות ב-2006/07).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צ'ירו אימובילה טורינו חוגג שער. GettyImages
כבש שער והורחק. אימובילה/GettyImages

טורינו - פארמה 1:1

אחרי שמילאן הפסידה מוקדם יותר לאטאלנטה, טורינו שנהנית מעונת שיא, פגשה את פארמה היריבה הישירה שלה על המקום השישי והכרטיס האחרון לליגה האירופית בידיעה שניצחון יבטיח לה את הכרטיס לאירופה מחזור לפני הסיום אך פספסה את ההזדמנות הזו. צ'ירו אימובילה, מלך שערי הסרייה א', היה זה שהעלה את המארחים ליתרון ראשון בדקה ה-42. אימובילה ניצל טעות בהגנת האורחים ובעט מקרוב פנימה כדי לכבוש את שערו ה-21 העונה. בדקה ה-64 נותרה פארמה בעשרה שחקנים אחרי שאלסנדרו לוקארלי ראה כרטיס אדום ישיר, אבל שבע דקות לאחר מכן פארמה מצאה את השוויון. אנטוניו קסאנו החמיץ פנדל, אבל ג'ונתן ביאבני בעט את הריבאונד לרשת ובדקה ה-73 גם פארמה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שצ'ירו אימובילה ראה כרטיס צהוב שני והורחק. משמעות התיקו הזה היא שהשתיים תאבקנה במחזור הסיום על הכרטיס האחרון לליגה האירופית יחד עם ורונה ומילאן.

ניקולאס ספולי (במרכז) עם שחקני קטאניה. GettyImages
ניצחו אבל ירדו ליגה. שחקני קטאניה חוגגים/GettyImages

בולוניה - קטאניה 2:1

אחרי ה-1:4 המדהים על רומא במחזור החולף, הסיציליאנים ידעו שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי לשרוד בליגה לקראת מחזור הסיום. בדקה ה-22 פביאן מונזון, אחד משמונה שחקני הרכב ארגנטינאים, העלה אותם ליתרון קריטי אך שבע דקות בלבד לאחר מכן נותרה קטאניה בעשרה שחקנים אחרי שג'ינו פרוצי הורחק בצהוב שני. בולוניה החלה לתקוף ובדקה ה-79 ארצ'מדה מורלו כבש את השוויון. בדקה ה-84 גונסאלו ברחסיו כבש את שער הניצחון לסיציליאנים, אך הבשורה המרה לשתי הקבוצות הגיעה מקליארי, שם קייבו ניצחה 0:1 והמשמעות: גם בולוניה וגם קטאניה ירדו לליגת המשנה יחד עם ליבורנו. קטאניה נפרדת מהליגה הבכירה אחרי שמונה עונות. בולוניה אחרי שש עונות בסרייה א'.

קליארי - קייבו 1:0

ניצחון ענק לחמורים המעופפים, שניצלו את ההפסד של בולוניה לקטאניה והבטיחו הישארות מחזור אחד לסיום. דריו דניאלי היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-72 אחרי שניצל בישול של ריגוני וקבע: קייבו נשארת בסרייה א' ושולחת לליגת המשנה את בולוניה וקטאניה.

חרמן דניס אטאלנטה. AP
ניצחון מתוק לסיום העונה. דניס/AP

אטאלנטה - מילאן 1:2

המשחק בברגמו היה אמור להיות מפגש סוף עונה סתמי בין הרוסונרי המאכזבים למארחת, שגם היא סיימה את חלקה מזמן. אלא שהאוהדים המקומיים סיפקו עוד רגע מכוער לכדורגל, כאשר השליכו בננה לכיוונו של קשר מילאן שחום העור, נייג'ל דה יונג. שחקני אטאלנטה רצו מיד לאוהדים ודרשו מהם להפסיק. והיה גם כדורגל, ודרמה אדירה. ג'אנפאולו בליני כבש שער עצמי לטובת האורחים בדקה ה-51, אבל חרמן דניס איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-68. השופט הוסיף חמש דקות וממש בשניות הסיום של תוספת הזמן, פרנקו בריינזה הניף רגל ושלח פצצה מ-25 מטרים היישר אל בין החיבורים כדי לקבוע שער ניצחון עצום.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
חגג על סמפדוריה עם תלבושת ססגונית. אינסינייה/GettyImages

משחקים נוספים:

סמפדוריה - נאפולי 5:2
לסמפדוריה: אדר (30), פאבל ווצלק (88), לנאפולי: כריסטיאן זפאטה (19), לורנצו אינסינייה (27), חוסה קאייחון (32), מארק האמשיק (47), מוסטאפי (61, עצמי)

ליבורנו - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: חואן קואדרדו (57)

ססואולו - גנואה 2:4
לססואולו: פלורו פלורס (16 ו-89), דויד ביונדיני (66), ניקולה סאנסונה (86). לגנואה: עמנואל קלאיו (40), אלברטו ג'ילארדינו (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully