וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון עשוי לחזור למכבי פתח תקוה

11.5.2014 / 11:40

במועדון מעריכים כי יו"ר ההתאחדות יחזור אם לא יחזיק בתפקיד רשמי בחודש יולי: "צריך לראות מה יקרה אתו. אין עדיין החלטה סופית, ההחלטה שלו". במועדון אישרו את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה ייטב לוזון יהיה המאמן הראשי. גלבאן עשוי לחזור לבני יהודה, טועמה מועמד

one

האם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון יחזור בעונה הבאה למכבי פתח תקוה? על פי גורמים במועדון, ייתכן מאוד שכן. לוזון לא צפוי להמשיך בתפקידו כיו"ר ההתאחדות ובמועדון, שנשאר אתמול (שבת) בדקה ה-90 בליגת העל, מעוניינים שיחזור לנהל את הקבוצה. גורם בפתח תקוה אמרו: "המטרה של לוזון היא לשמש כנשיא ההתאחדות לכדורגל ולחזור להיות יו"ר המועדון".

לוזון, שמונה לתפקיד רשמי במועדון בשנות התשעים, עזב ב-2006 וכשנה מאוחר יותר מונה לתפקיד יו"ר ההתאחדות. "ההחלטה נמצאת אך ורק בידי אבי. אם הוא לא יימצא תפקיד אחר, הכול יכול להיות. בכל מקרה, אין עדיין החלטה סופית. בכל מקרה צריך לראות מה יקרה אתו לקראת חודש יולי", אמר אותו גורם.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
בחזרה לפתח תקוה? לוזון/ברני ארדוב

במועדון אישרו את הידיעה שפורסמה הבוקר בוואלה! ספורט, לפיה ייטב לוזון ימשיך בתפקיד המאמן גם בעונה הבאה. כפי שדווח, קובי רפואה מתלבט האם להישאר ואינו מוכן לאחוז בשני כובעים: מאמן הנוער ומאמן בוגרים, כפי שעשה העונה ולכן לא יסכים לשמש כמאמן נוער. במועדון אישרו גם כי הכוונה היא להשאיר מבין הזרים רק את איבן הרצג וכן להיפרד מאלרואי כהן. עומר גולן, ששימש העונה כנציג הבעלים, עשוי לעבור לתפקיד המנכ"ל.

איציק לוזון התבטא בראיון ראשון מאז התפוצצות הפרשה עמו. באותו ראיון הוא אישר כי ייטב לוזון יהיה מאמן הקבוצה, קרא לקובי רפואה להישאר במועדון וסיפר על התחושות מהמשחק האחרון. "בדקה ה-89 הייתי בליגה השנייה. עם יד עם הלב, לא האמנתי שנישאר", אמר לוזון, "כששמעתי שבני יהודה השוו, הייתי בטוח שאני יורד ליגה ואז זה החזיר אותי אחורה. למסע ההישארות עם עומר דמארי, לפני כמה שנים. הבנתי שיש מישהו מלמעלה שמשגיח עלינו. עברה עליי עונה קשה מאוד, מכל הבחינות. זה קרה גם בגלל תוצאות לא טובות. אני לא רוצה לדבר על דברים אחרים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בפתח אישרו כי לוזון ממשיך/ברני ארדוב

אחד השמות שכבר עלה כמועמד לחזק את הקבוצה הוא זה של קשר הפועל תל אביב, סלים טועמה. אם הוא יסכים לעזוב את הפועל תל אביב, הוא יגיע לקבוצה. גלבאן שוקל לחזור לבני יהודה וייתכן מאוד שישחק בעונה הבאה בליגת המשנה.

במועדון מתכוונים להיפגש בימים הקרובים עם שחקני הקבוצה ולטפל בנושא המשכורות שלא שולמו. חלק גדול מהשחקנים לא קיבל את משכורות פברואר ומרץ וגם מענקי ניקוד מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully