וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "הסיכוי אותו דבר עם ובלי ההפסדים של צסק"א"

11.5.2014 / 10:47

היקמן התייחס למשבר שחווה היריבה בחצי גמר: "לא משנה מה צסק"א עושה, אני בטוח שהיא עדיין תהיה מוכנה לפיינל פור"

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. מגד גוזני
"היינו פשוט צריכים לצאת לפרקט, להראות קשיחות בהגנה ו'לטפל בעניינים'". היקמן/מגד גוזני

שלושה ימים לאחר שהפסידה באולם בגן נר להפועל גלבוע/גליל, שבה אמש (שבת) מכבי תל אביב לנצח. הצהובים הביסו את היריבה מהצפון 67:93 ביד אליהו, תוצאה שהעלתה אותם -1:2 בסדרת רבע הגמר. "שיחקתם עם ריכוז ותשוקה ולכן ניצחון, וכך יש להמשיך כך", אמר המאמן דייויד בלאט לשחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק.

ריקי היקמן, שבלט אמש, סיכם: "המטרה שלנו לפני המשחק הייתה לצאת ולהיות אגרסיביים מההתחלה, ואלה הדברים שעשינו, דברים שלא ביצענו בשני המשחקים הראשונים מול גלבוע/גליל. היינו פשוט צריכים לצאת לפרקט, להראות קשיחות בהגנה ו'לטפל בעניינים'. לאחר שהפסדנו במשחק הקודם כולנו הבנו את הסיטואציה ואת חשיבות הפלייאוף".

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, דיוויד בלו. מגד גוזני
"רק אחרי שנסיים את המשחק הזה נדאג לפיינל פור"/מגד גוזני

על המשחק שייערך ביום שני, ארבעה ימים לפני חצי גמר הפיינל פור נגד צסק"א מוסקבה, הוסיף היקמן: " זה יהיה משחק חשוב. אנחנו רוצים לשחק אותו כמו ששיחקנו את המשחק הזה, לשחק הגנה והתקפה בריכוז מקסימלי, ולשחק את הכדורסל שלנו, רק אחרי שנסיים את המשחק הזה נדאג לפיינל פור".

צסק"א חוותה סוף שבוע קשה בו נוצח פעמיים על ידי קובאן במסגרת רבע גמר ליגת ה-VTB. על ההפסדים של צסק"א לקובאן אמר היקמן: "זה חלק מהעונה, אי אפשר לנצח כל משחק, אבל לא משנה מה צסק"א עושה, אני בטוח שהיא עדיין תהיה מוכנה לפיינל פור. הסיכויים שלנו אותו דבר עם ובלי ההפסדים במשחקים האחרונים של צסק"א לקובאן".

בתוך כך, הצהובים ממשיכים לנסות להכשיר את סילבן לנדסברג הפצוע למשחק מול צסק"א בחצי גמר הפיינל פור (שישי, 19:00, שידור חי באת וואלה! ובאפליקציות) אולם כרגע הוא עדיין בספק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
זה לא נראה טוב. מסינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully