וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנטי נפרד מאינטר: "אין לכם מושג כמה זה מרגש"

הקפטן תלה את הנעליים אחרי 19 שנה: "אגן על אינטר כמנהל כמו שהגנתי עליה כשחקן. תודה שאהבתם אותי, אוהב אתכם"

חאבייר סאנטי נפרד מאוהדי אינטר. AP
"להגיד שאני מרגיש פנטסטי זה לא מספיק כדי לתאר את ההרגשה". סאנטי/AP

זאת הייתה פרידה מכובדת, ראויה ומרגשת. אחרי 19 שנה במדי אינטר, חאבייר סאנטי אמר שלום לאוהדי הנראזורי בסן סירו, וחבריו סידרו לו 1:4 מרשים על לאציו כתפאורה לירידתו מהבמה.

"תודה שאהבתם אותי, תמיד אוהב את אינטר", אמר סאנטי אחרי שנופף לאוהדים לשלום, "אגן על אינטר כמנהל כמו שהגנתי עליה כשחקן. אני מודה לכולם, אין לכם מושג איזה רגע מרגש זה. להגיד שאני מרגיש פנטסטי זה לא מספיק כדי לתאר את ההרגשה".

הקפטן של אינטר עלה בדקה ה-52 להופעת פרידה מסן סירו והיה שותף לניצחון הגדול שקרוב לוודאי יבטיח כרטיס לליגה האירופית. "אני מודה לכל מי שהיה קרוב אליי. כל מה שרציתי היה להגן על הכבוד של אינטר בכל מקום בעולם. למדתי לאהוב את החולצה של אינטר בזכות האוהדים. אני מבקש מהאוהדים לאהוב את המועדון כמו שאני אוהב אותו לנצח".

קפטן אינטר חאבייר סאנטי בוכה בסיום משחקו האחרון בקבוצה. AP
מרגש. סאנטי מזיל דמעה עם שריקת הסיום/AP

בדברי הפרידה שלו הזכיר סאנטי את אשתו פאולה ומשפחתו. "אבא שלי נמצא עכשיו בארגנטינה וצופה בי בטלוויזיה, אני מודה למשפחה וגם לאמי שבשמיים, שבטח שמחה בשבילי עכשיו. אני מודה למשפחת מוראטי שהאמינה בי כל השנים, וגם לנשיא טוהיר שימשיך את המסורת של משפחת אינטר".

"הייתה לי קריירה נפלאה באינטר, עכשיו אני צריך לעשות דברים אחרים. לא יודע אם אצליח בהם אבל אעשה הכול למען המועדון. תודה שאהבתם אותי, אני אוהב אתכם".

הבעלים הקודם של אינטר, מאסימו מוראטי, הגיב לפרישתו של סאנטי: "הוא עדיין יכול לשחק, המפתח לקריירה שלו היה עבודה קשה. האם הוא היה כמו בן בשבילי? בואו נגיד שיש לו מעמד מיוחד. הוא אחד השחקנים הראשונים שהבאתי ב-1995. בחרתי בו אישית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
בנו של חאבייר סאנטי במשחק הפרישה של אביו. AP
יש דור עתיד. בנו של סאנטי מלהטט על הדשא במשחק האחרון של אביו/AP

צפו בביצועיו של סאנטי לאורך השנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully