וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' קבעה שיא נקודות, דרמה בתחתית

האלופה השיגה 1:3 בליל והגיעה ל-86 נקודות. סושו (1:2 בראן) ואוויאן (0:2 על ניס) ניצחו ויתעמתו במחזור הבא נגד הירידה

מרקיניוס (משמאל), אדריאן ראביו שחקני פריס סן ז'רמן. AP
יש שני שיאים חדשים. מרקיניוס חוגג/AP

המחזור ה-37 בליגה הצרפתית עדיין לא בישר על היורדת השלישית והאחרונה. אחרי שפריס סן ז'רמן הבטיחה את האליפות, המתח עבר לתחתית, שם סושו, אוויאן וגנגאן השיגו ניצחונות ודחו את ההכרעה למחזור הסיום, בו סושו תארח את אוויאן לקרב הישרדות קלאסי ממנו תצא היורדת. האלופה פ.ס.ז' ניצחה 1:3 במגרשה של ליל השלישית, שראתה את סנט אטיין מביסה 1:3 את נאנט ומצמקת את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד. ולנסיין שכבר ירדה יחד עם אז'קסיו, הפסידה 2:1 למונאקו.

ליל - פריס סן ז'רמן 3:1

זלאטן איברהימוביץ' חזר להרכב, לא כבש, אבל סייע לאלופה להתאושש מההפסד המביך לראן ולקבוע שני שיאי ליגה חדשים. פריס סן ז'רמן הגיעה ל-86 נקודות ושברה את השיא של ליון (84) וכמו כן הגיעה ל-26 ניצחונות ליגה (קבעה בעונה שעברה שיא של 25). ניצחון היה מבטיח לליל את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, אבל מרווין מרטאן הורחק בדקה ה-37 והקל את החיים על פ.ס.ז'. שני המאוכזבים שלא זומנו לסגל נבחרת ברזיל למונדיאל, מרקיניוס (41) ולוקאס (65) הבקיעו ראשונים, לפני שהמחליף בלס מטוידי הצטרף לחגיגה בדקה ה-82. ג'ונתן דלפלאס צימק עם שער בכורה בליג 1 בדקת הסיום.

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
נחמה אחרי האכזבה מסקולארי. לוקאס/רויטרס

נאנט - סנט אטיין 3:1

איתי שכטר (68 דקות) חזר להרכב של נאנט אחרי שני משחקים בהם ריצה עונש הרחקה, אבל היריבה הייתה גדולה על המארחים. מבלוט ארדינג הבקיע צמד במחצית הראשונה עבור סנט אטיין בדקות 10 ו-45, מקס אלן גראדל דייק בתווך מהנקודה הלבנה בדקה ה-23, וכל שנותר לסרז' גאקפה זה לצמק תשע דקות לסיום. סנט אטיין עם 66 נקודות, רק שתיים פחות מליל השלישית.

ראן - סושו 2:1

הקבוצה הכי ותיקה בליג 1 לא אומרת נואש. מסע ההיחלצות של סושו נמשך עם משחק שביעי ללא הפסד וניצחון חוץ שני בלבד העונה (שניהם ברצף). עמנואל מאיוקה, אקס מכבי תל אביב, היה חתום על שער הניצחון שהשאיר את סושו בחיים, כשהבקיע בדקה ה-77. לפני כן, ג'ורדן איוו העלה את סושו ליתרון בדקה ה-33 ופול ז'ורז' אנטפ איזן, חמש דקות לפני הגול של מאיוקה. הכול יוכרע מול אוויאן.

אוויאן - ניס 0:2

המארחת שמרה על יתרון של נקודה על פני סושו שמתחת לקו האדום, שבוע לפני העימות הישיר ביניהן. קווין בריגו הבקיע בדקה ה-19 וניקולא בנזה הכפיל בדקה ה-77. אוויאן עם 41 נקודות במקום ה-17, ניס עם 42 במקום ה-16.

ולנסיין - מונאקו 2:1
לוולנסיין: טונגו דומביה (70), מאור מליקסון שיחק 90 דקות. למונאקו: ואלר ז'רמן (40), נביל דיראר (87)

גנגאן - טולוז 0:2
לגנגאן: קלודיו בובו (5), מוסטפה יטבארה (14 בפנדל), עדן בן בסט ישב על הספסל ולא שותף

אז'קסיו - ריימס 1:2
לאז'קסיו: גאג'י טאלו (3), גרנדי פרוסו (6). לריימס: פרינס אוניאנגה (41), אלירן עטר נכנס בדקה ה-60

בורדו - מארסיי 1:1
לבורדו: שייק דיאבטה (66). למארסיי: בנואה שיירו (32)

ליון - לוריין 1:0
ללוריין: שייק דוקורה (5)

מונפלייה - באסטיה 2:0
לבאסטיה: סמבו יטבארה (45), ווהבי חאזרי (72)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully