וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הראש כבר במילאנו, וזה אסור"

10.5.2014 / 23:26

מאמן מכבי ת"א הסביר את ההפסד במשחק הקודם, והחמיא להיקמן: "הוא עשה את זה כמו גדול". דרוקר: "לא היינו פה"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. מגד גוזני
הפעם שיחקו עם תשוקה. בלאט/מגד גוזני

שלושה ימים לאחר שהופתעה באולם בגן נר ונכנעה להפועל גלבוע/גליל, חזרה הערב (שבת) לעצמה מכבי תל אביב, ובגדול. הצהובים של בלאט דרסו את יריבתם 67:93 בנוקיה, עלו ל-1:2, ובעיקר התקרבו מרחק נגיעה מהכרעת הסדרה שתמשיך ביום שני.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט הסביר את ההבדל ביכולת בין שני המשחקים ואמר: "לפעמים ההבדל בין משחק טוב או לא זו התשוקה והריכוז. בגליל איבדנו 17 כדורים והגענו למעט זריקות מהשדה. שיחקנו היום משחק מצויין". על היקמן, שהצטיין הערב אמר המאמן: "דיברתי עם ריקי היום בבוקר ואמרתי לו שיש לו רק את עצמו כדי לצאת מהמצב בו הוא נמצא, והוא עשה את זה כמו גדול".

על ההפסד של צסק"א מוסקבה הערב אמר בלאט: "יש לי הסבר למה צסק"א הפסידה פעמיים. קובאן היא קבוצת ירוליג יוצאת מהכלל ואם אתה לא בפול אנרגיה ולא בסגל מלא אתה עלול להסתבך, וכנראה זה מה שקרה. אני לא חושב שההפסד שלהם ישפיע לקראת יום שישי, אולי דווקא להיפך. מעניין שבתוך פחות משבוע, כל הקבוצות בפיינל פור חוץ מברצלונה הצליחו להפסיד. יש אפקט ויש דינמיקה. כמה שאתה מנסה שלא להסתכל יותר מדי קדימה, הראש באיזשהו מקום כבר במילאנו, וזה אסור. יש לנו משחק לא קל ביום שני, וצריך להתעסק אך ורק בזה".

מאמן הפועל גלבוע/גליל שרון דרוקר. מגד גוזני
הגיעו עייפים. דרוקר/מגד גוזני

השחקן המצטיין של הערב, ריקי היקמן אמר: "הרגשתי טוב היום, פתחתי אגרסיבי וניסיתי לסיים בצורה אגרסיבית. אנחנו רוצים לנצח עוד משחק אחד, ואני שמח שאנחנו מסוגלים לעשות זאת. אחרי זה נחשוב על צסק"א. כעסתי על עצמי אחרי המשחק הקודם וידעתי שאני חייב לחזור".

גיא פניני שהיה מצויין הערב עם 14 נקודות (3 מ-4 לשלוש) הוסיף: "ראו מהרגע הראשון שהגענו למשחק הזה עם גישה שונה, שיחקנו עם תשוקה, באנו ביחד, נהננו ושמרנו ואני מקווה שמהיום ככה ניראה".

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר אמר: "החבר'ה שלנו הגיעו כנראה בלי אנרגיה והיו עייפים. מכבי הפגיזו ושלטו בקצב. עוד 48 שעות יש את משחק מספר 4, והיופי בפלייאוף זה שלא משנה כמה המשחק האחרון נגמר, הכל פתוח. היו לנו איבודי כדור לא טובים, זריקות שנכנסות לנו בדרך כלל לא נכנסו, ולא היינו פה. הם היו יותר טובים היום, הם שיחקו מצויין ואנחנו יודעים שהם קבוצה מצויינת. נעשה עוד ניסיון אחד ביום שני".

עמית שמחון שהצטיין במשחק הקודם ונעלם הערב, אמר בסיום: "התחלנו אתך המשחק טוב אבל באיזשהו שלב הם היום יותר אגרסיביים והמשחק ברח לנו. אני עדיין מאמין שאצלנו בבית אנחנו מרגישים יותר נוח ומאמינים שהסדרה לא הסתיימה. נבוא להילחם בבית וניתן את הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני חודר מול עמית שמחון שחקן הפועל גלבוע/גליל. מגד גוזני
רוצים לסגור את הסיפור בשני. פניני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully