וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חגיגות האליפות ייערכו ביום חמישי

הצהובים יחגגו בגני יהושע. בקרית שמונה גיששו לגבי נווקאמה. האלופה ומחזיקת הגביע ייפגשו בבלומפילד (19:30, ספ' 1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה מפגש הליגה ה-20 בין הקבוצות. מכבי תל אביב מובילה 7:8 בניצחונות, ארבעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי תל אביב מארחת היא מובילה 2:6 בניצחונות, שני משחקים נגמרו בתיקו.

* אם קרית שמונה לא תפסיד היא תייצר רצף של 15 משחקי ליגה ללא הפסד – שיא עונתי.

* ערן זהבי, מלך הכיבושים נגד קרית שמונה בליגת העל (7), כבש לפחות פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים שלו מול מחזיקת הגביע.

* קרית שמונה מגיעה עם שלושה ניצחונות חוץ רצופים שבהם כבשה תשעה שערים וספגה רק שניים.

* מכבי תל אביב ניצחה את קרית שמונה בארבעת המשחקים האחרונים שנערכו ביניהן בבלומפילד.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בועט מול קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אוהב לשחק מול קרית שמונה. זהבי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב שהבטיחה בשבוע שעבר את כתר האליפות, בפעם השנייה ברציפות, תחזור לשחק לעיני הקהל הביתי שלה, אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים ותארח למשחק מסקרן את מחזיקת הגביע עירוני קרית שמונה. האלופה הודיעה באופן רשמי כי חגיגות האליפות ייערכו ביום חמישי הקרוב, ה-15/5, בשעה 20:00, בגני יהושע. הכניסה לאירוע חופשית.

לפני המשחק מול קרית שמונה ייערך טקס הענקת צלחת האליפות והשחקנים יערכו את הקפת האליפות המסורתית. לכבוד המשחק החגיגי, יופיעו השחקנים עם תספורת אליפות מיוחדת אותה עשו השחקנים ביום שישי. הצהובים מגיעים למשחק, אחרי שבוע מלא חגיגות ומסיבות והמאמן פאולו סוזה ניסה במהלך סוף השבוע להחזיר את השחקנים אל קרקע.

כל שחקני הקבוצה נמצאים בסגל למשחק, אך בשלב זה לא ידוע אם סוזה ישתף מחליפים ושחקנים שלא קיבלו דקות רבות בתקופה האחרונה. כל הכרטיסים למשחק נמכרו ואלפי האוהדים הצהובים, יגיעו לחגוג באופן רשמי עם הקבוצה את הזכייה באליפות.

עירוני קרית שמונה:

למרות שהבטיחו את המקום באירופה עם הזכיה בגביע המדינה, בעירוני קרית שמונה לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז עד סוף העונה ובקבוצה רוצים מאוד להשיג את הפועל באר שבע במקום השני ולהשלים עונה חלומית. המאמן ברק בכר יצטרך להסתדר מחר ללא מינדאוגאס פאנקה, כשעדן שמיר הצעיר או אופיר מזרחי עשויים למלא את מקומו. בעירןני קרית שמונה מעוניינים בחלוצה של הפועל רעננה אנתוני נוואקמה כאשר גישושים ראשונים עם הפועל רעננה כבר נעשו מצידם של אנשי קרית שמונה. בשלב זה לא ברור כמה יהיה מוכן איזי שרצקי לשלם עבור השחקן ובשבועות הקרובים צפויות התפתחויות בנושא אם כי מחירו הגבוה של השחקן עשוי להרתיע את ראשי קרית שמונה בסופו של דבר.

בקרית שמונה יחלו בהכנות לעונה הבאה כשהמטרה העיקרית של ראשי המועדון היא להשאיר את הסגל הקיים למרות החיזורים אחר שיר צדק, דויד מנגה, אחמד עאבד ושחקנים אחרים. בשבועות הקרובים ישבו בקבוצה עם אדריאן רוצ'ט, מתן אוחיון, חן דילמוני ו-וובה בראון כדי לממש את האופציה שיש למועדון להאריך את חוזיהם. בנוסף, החלו בקבוצה לבדוק אופציות של שחקנים זרים. בשלב זה נראה כי ויאם עמאשה ורוג'רס קולה לא יישארו בעונה הבאה.

שחקני עירוני קרית שמונה עם גביע המדינה. ברני ארדוב
לא רוצים להתעורר מהחלום. קרית שמונה חוגגת בגביע/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: איתן טיבי

למרות ירידה קלה ביכולתו בתקופה האחרונה, טיבי הוא עדין אחד הבלמים הישראלים הטובים בליגה. לאחרונה דובר על כך שינסה את מזלו באירופה לקראת העונה הבאה, בנסיון לנצל סעיף שחרור נמוך יחסית שמופיע בחוזהו. טיבי ינסה לסיים בצורה הטובה ביותר את שלושת המשחקים שעוד נותרו לקבוצה, גם במטרה להרשים סקאוטים וסוכנים שינסו לסדר לו קבוצה באירופה בעונה הבאה.

עירוני קרית שמונה: שיר צדק

הבלם הוא למעשה השחקן היחיד שמחזיק בסעיף יציאה, ומול האלופה הוא ירצה להוכיח שהוא אכן מתאים לרמה של הצהובים. משחק טוב של צדק ביחד עם חבריו להגנה עשוי להעניק עוד ניצחון מפתיע כחלק מהעונה הנפלאה של הצפוניים.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו (ברק לוי), שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש (יואב זיו), גל אלברמן, מהראן ראדי (ניקולה מיטרוביץ'), ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים, ברק בדש.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, מתן אוחיון (וובה בראון), קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר (אופיר מזרחי), אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, אחמד עאבד, דויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully