וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנוער של מכבי חיפה השלימה דאבל שני ברציפות

1:1 מול באר שבע הספיק לשחקנים של אברהם אבוקרט לחגוג. דרור טזזו (26) הבקיע לבאר שבע, אבל דור חוגי איזן (38)

דור חוגי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חתום על ההיסטוריה. דור חוגי/אדריאן הרבשטיין

בזמן שקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה סבלה לא מעט העונה, דווקא קבוצת הנוער של המועדון עשתה היסטוריה וחגגה היום (שבת) זכייה באליפות המדינה שהשלימה דאבל זו שנה שנייה ברציפות. אף קבוצה בכדורגל הישראלי, בבוגרים ובנוער, לא הצליחה עד היום לזכות שנתיים ברציפות בדאבל.

הירוקים שהיו זקוקים לנקודה מול הפועל באר שבע עמדו במטרה וסיימו ב-1:1 בבירת הנגב, כשהתוצאה הזו הוציאה את החגיגות לדרך. זו האליפות מספר 12 של קבוצת הנוער של מכבי חיפה.

שחקניו של אברהם אבוקרט לא הציגו יכולת גדולה, אבל עמדו במטרה. המשחק דווקא נפתח עם שער של באר שבע אחרי שדרור טזזו בעט מ-20 מטר והכניע את טל בומשטיין, שוערה של חיפה. אלא שדור חוגי, שכיכב עם שלושער בגמר גביע הנוער מול הפועל חיפה, היה אחראי לשער השוויון בדקה ה-38 כשנגח למשקוף ופנימה.

אברהם אבוקרט, מאמן מכבי חיפה: "השחקנים רצו לזכות באליפות אחרי שבשבוע שעבר החגיגה הייתה מוכנה ולא התקיימה. מה שהיה פה היום זה לא המשחק הרגיל שלנו. מגיע ברכות לכל השחקנים ולצוות שעובד איתנו. אני שייך למכבי חיפה וכל תפקיד שירצו או שימנו אותי, אני אעשה. אני מוקיר תודה למועדון וזה לא משנה לי איפה אני אהיה במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully