וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג': "זה היה המשחק הכי מכוער בפלייאוף עד עכשיו"

באינדיאנה לא מתרגשים, ווסט: "לא מעניין אותנו איך אנחנו נראים בטלוויזיה". וגם: דוראנט מצפה לשיפור למשחק הבא

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי. Mark J. Terrill, AP
מבין עשרת משחקי הפלייאוף, הוא קלע בתשעה משחקים מעל 25 נקודות. דוראנט/AP, Mark J. Terrill

מספרי המשחק בין הקליפרס לאוקלהומה סיטי (הת'אנדר ניצחו 112:118 ועלו ל-1:2 בסדרה)

* היה זה המשחק של קווין דוראנט שקלע 36 נקודות. מבין עשרת משחקי הפלייאוף, הוא קלע בתשעה משחקים מעל 25 נקודות. כמו כן יש ל-MVP של העונה שבעה משחקים, גם כן בפלייאוף שבהם הוא חצה את רף 30 הנקודות.

* מבחינתו של כריס פול, זו הייתה הפעם השנייה בקריירה שהוא רושם משחק פלייאוף עם לפחות 20 נקודות, 15 אסיסטים ואף איבוד. מאז 1990, מג'יק ג'ונסון היה השחקן היחיד שעשה זאת.

* עדיין לגבי פול: הוא קלע הוא מסר 55 נקודות מתוך ה-102 שנקלעו בזמן שהוא היה על הפרקט. כשהוא היה על הספסל, הקליפרס קלעו ב-27 אחוז.

* הת'אנדר קלעו 52 נקודות מהצבע במשחק, הכי הרבה עבור המועדון במשחקי פלייאוף מאז הניצחון במשחק מספר 1 נגד מיאמי בגמר של 2012.

* במהלך המשחק חגג ג'מאל קרופורד את בחירתו כשחקן השישי של השנה בפעם השנייה בקריירה. הוא הראשון שעושה זאת בשתי קבוצות שונות.

* ב-27 השנים הראשונות של הקליפרס בלוס אנג'לס, הקבוצה רשמה 11 ניצחונות בפלייאוף. בשלוש השנים האחרונות הם הצליחו להגיע לאותה כמות.

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול סרג' איבקה שחקן אוקלהומה סיטי. AP
"בשלב מוקדם חשבתי שאנחנו יכולים לקלוע סלים קלים רבים, דאנקים ולייאפים. הצלחנו לנצח במאבק על הריבאונד, אבל עשינו עבודה גרועה בהגנה". גריפין/AP

מה הם אמרו על המשחק?

קווין דוראנט: "ההפסד במשחק הראשון בהחלט לא היה סוג הכדורסל שלנו. במשחק הזה הם קרעו אותנו לגזרים. אנחנו לא רוצים להפסיד בצורה כזו שוב. עשינו עבודה טובה והתחברנו יחד. אנחנו צריכים לעשות את זה עוד יותר טוב במשחק הבא אם נרצה לנצח. המשחק הבא כנראה יהיה המשחק הקשה ביותר בסדרה".

ראסל ווסטברוק: "כשהגיע הזמן שבו היינו צריכים לקלוע, העברנו את הכדור לקווין והוא עשה את מה שצריך".

סקוט ברוקס, מאמן אוקלהומה סיטי: "שיחקנו עם הרכב נמוכים והם נאלצו לקבל החלטות קשות עם איזה גבוה לשחק. ברבע האחרון ההגנה שלנו העלתה רמה. ראסל מצא את החבר'ה. כולם תרמו כדי לעזור לנו לנצח".

מאמן הקליפרס, דוק ריברס: "היה להם הכול. הם קיבלו שלשות, לייאפים, זריקות מפתח משתיים. גם אנחנו הגענו לזריקות, אבל הן לא נכנסו. הפעלנו יותר מדי לחץ על ההתקפה שלנו מכיוון שההגנה שלנו לא עבדה".

בלייק גריפין: "בשלב מוקדם חשבתי שאנחנו יכולים לקלוע סלים קלים רבים, דאנקים ולייאפים. הצלחנו לנצח במאבק על הריבאונד, אבל עשינו עבודה גרועה בהגנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס מול ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
"זה מה שאנחנו עושים בין אם אתם אוהבים את זה או לא, אם האוהדים שלנו צופים בזה או לא. ההגנה זה מה שחשוב לנו". פול ג'ורג'/AP

מספרי המשחק בין וושינגטון לאינדיאנה (הפייסרס ניצחו 63:85 ומובילים 1:2 בסדרה)

* וושינגטון הייתה רעה מאוד בהתקפה עם 3 מ-26 (12 אחוז) בג'אמפ שוטים תחת לחץ, כולל 1 מ-17 בשלושת הרבעים הראשונים. במשחק 1 ו-2 לעומת זאת הם קלעו ב-42 אחוז שייצרו עבורם 56 נקודות.

* הפייסרס החזיקו את וושינגטון עם 49 נקודות מחצי מרחק אחרי שבשני המשחקים הראשונים הם השיגו 81 נקודות מהטווח הזה.

* וושינגטון קלעה את אותה כמות נקודות מחוץ לצבע ובתוכו - 26 נקודות.

מה הם אמרו על המשחק?

דייויד ווסט: "זה לא ממש מעניין אותנו אם אנחנו נראים טוב בטלוויזיה. הקבוצות האחרות יכולות לעשות את זה ולמלא את האולם עם כדורסל מפואר. אנחנו לא מודאגים לגבי זה. אנחנו בסדר גמור. אנחנו יכולים לנצח גם עם 80 נקודות".

פול ג'ורג': "זה היה כנראה המשחק הכי מכוער בפלייאוף עד עכשיו, אבל זה סגנון הכדורסל שלנו. זה מה שאנחנו עושים בין אם אתם אוהבים את זה או לא, אם האוהדים שלנו צופים בזה או לא. ההגנה זה מה שחשוב לנו".

דרו גודן: "הם הוציאו אותנו מאיזור הנוחות שלנו בהתקפה. היינו יותר מדי בטוחים בעצמנו. זו חוויה משפילה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully