וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: נדאל בחצי הגמר, סרינה וויליאמס פרשה

הספרדי גבר על ברדיך 4:6, 2:6. אלופת הנשים פרשה לפני רבע הגמר עקב פציעה. שראפובה נגד רדוואנסקה בחצי הגמר

רפאל נדאל. AP
שועט קדימה. נדאל/AP

רפאל נדאל לא עוצר. השור ממאיורקה עשה היום (שישי) צעד נוסף אל עבר זכייה רביעית בטורניר מדריד (סך פרסים: 3.6 מיליון יורו), לאחר שניצח ברבע הגמר את תומאש ברדיך בתוצאה 4:6, 2:6 אחרי 1:29 דקות של משחק. בחצי הגמר יתמודד נדאל נגד בן ארצו רוברטו באטיסטה אגוט, שגבר על סנטיאגו חירלדו הקולומביאני 3:6, 4:6.

השניים שמרו על ההגשה במערכה הראשונה, עד ששבירה אחת של נדאל במשחקון השביעי הספיקה לו כדי לנצח בה 4:6. במערכה השנייה זה היה קצת יותר קל לספרדי, ששבר פעמיים את יריבו הצ'כי, והשלים 2:6 במערכה בדרך לשלב הבא.

דויד פרר עלה אף הוא לחצי הגמר לאחר שגבר על ארנסט גולביס הלטבי בתוצאה 6:7, 3:6. פרר יפגוש בשלב הבא את המנצח בין קיי נישיקורי היפני לבין פליסיאנו לופס הספרדי.

סרינה וויליאמס. AP
"מתסכל. לא ככה רציתי לגמור את השבוע". סרינה וויליאמס/AP

אצל הנשים, אלופת הטורניר סרינה וויליאמס נאלצה לפרוש ממנו לפני רבע הגמר שלה נגד פטרה קביטובה, עקב פציעה ברגלה. סרינה טסה כבר לרומא, שם תתמודד בטורניר החימר, ובינתיים תנצל את הזמן להחלמה. "יש לפי פציעה בירך של רגל שמאל, ולצערי לא יכולתי להמשיך", אמרה האמריקאית לעיתונאים, "אני סוחבת את הפציעה עוד מהסיבוב הראשון, ואני צריכה מספיק זמן לנוח ולהחלים. זה מתסכל. לא ככה רציתי לגמור את השבוע".

פטרה קביטובה תתמודד בחצי הגמר נגד הרומנייה סימונה האלפ, לאחר שזו ניצחה ברבע הגמר את אנה איבנוביץ' הסרבית בתוצאה 2:6, 2:6.

מריה שראפובה עלתה לחצי הגמר לאחר שניצחה את הסינית נה לי 6:2, 6:7, 3:6. שראפובה תתמודד בחצי הגמר נגד הפולנייה אגניישקה רדוואנסקה, שגברה על הצרפתייה קרולין גרסיה 4:6, 6:4, 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully