וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שחקני סיינה בעבר חשודים בהעלמת מס

חקירת ענק באיטליה: הנשיא לשעבר מינוצ'י נעצר, שורה של שחקנים ובראשם לברינוביץ', קאוקינאס וסטונרוק, חשודים בסיוע

שחקן סיינה שון סטונרוק מול שחקן פנאתינייקוס רומיין סאטו. AP
פרשיה חמורה. שון סטונרוק עם רומיין סאטו, שני חשודים/AP

סיינה ממשיכה להתרסק. קבוצת הפאר האיטלקית, שירדה מנכסיה ואיבדה העונה לראשונה את מקומה ביורוליג, נמצאת תחת חקירה שמקבלת בימים האחרונים תפנית מעניינת. פרנדיננדו מינוצ'י, שכיהן כנשיא הקבוצה ומונה לאחרונה לנשיא הליגה האיטלקית, נעצר על ידי משטרת פירנצה בחשד להעלמת מס בהיקף של מיליוני יורו. כמו כן, העיתון "קוריירה די בולוניה" חושף היום (שישי) רשימה ארוכה של שחקנים שאף הם ייחקרו בעקבות העלמות מס בחוזיהם. למעשה, מדובר בכל שחקן שחתם בסיינה מ-2006 ועד 2012.

בסך הכל, ייחקרו במסגרת הפרשה 25 שחקנים, והבולט שבהם הוא הליטאי קשישטוף לברינוביץ', שעל פי החשד העלים סכום של 2.4 מיליון יורו במהלך חמש העונות בסיינה. גם רימאס קאוקינאס, שון סטונרוק, רומיין סאטו, בו מקאלב, הנרי דומרקאנט, ניקוס זיסיס, דייויד אנדרסן, איגור ראקוצ'ביץ' (שכבר הספיק לפרוש מכדורסל) ורבים אחרים עשויים להיחקר תחת אזהרה.

המכשול שניצב בפני הרשויות באיטליה הוא העובדה שרק שלושה מהשחקנים שנכללים ברשימת הנחקרים שוהים באיטליה נכון לעכשיו: רימאס קאוקינאס שמשחק ברג'יו אמיליה, דייויד מוס שמשחק במילאנו ובנג'מין אזה שמשחק בססארי.

בתקשורת האיטלקית דיווחו כי למרות הקשיים הלוגיסטיים שכרוכים בחקירת השחקנים, קיים בסיס ראייתי להרשעה של חלק מהשחקנים. על פי המדווח, המשטרה מחזיקה בתכתובות מייל ובהקלטות של שיחות טלפון מפלילות.

הנשיא מינוצ'י מובל למעצר בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully