וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב"

9.5.2014 / 10:53

אחרי ההפסד במשחק השני בגן נר, וללא שחורציאניטיס ולנדסברג, תארח מכבי ת"א את גלבוע/גליל (21:10, 5+ לייב)

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
מצטרף לשחורציאניטיס ברשימת הנעדרים. לנדסברג/יותם רונן

אחרי שהפסידה את משחק מספר 2 בגן נר, תארח מחר (שבת) מכבי תל אביב את הפועל גלבוע/גליל במסגרת משחק מספר של רבע גמר הפלייאוף (21:10, 5+ לייב). הצהובים מגיעים למשחק ללא סופוקליס שחורציאניטיס המושעה וללא סילבן לנדסברג שסובל מקרע בגיד בשריר הירך, ולמעשה יופיעו למשחק עם תשעה שחקני סגל בכירים. בצוות המקצועי לא היו מרוצים מרמת האינטנסיביות ומהאנרגיות שהציגו השחקנים בהפסד בגן נר, וכן במשחק הראשון בסדרה, ומקווים שאחרי ההפסד ידעו להתעשת ולגמור את הסדרה כבר ביום שני. מאמן הצהובים בא בטענות להחלטת מנהלת הליגה להציב את המשחק הרביעי בסדרה ביום שני הקרוב, לפני היציאה לפיינל פור, אך הדבר נעשה בשל בקשת הנהלת מכבי תל אביב.

הקבוצה של שרון דרוקר נחשבה לאחת הקבוצות החלשות בליגת העל עד הכניסה לבית התחתון, שהיו כאלה שהימרו שהיא עוד עשויה להסתבך במאבקי הירידה. אלא שמהכניסה למשחקי ההכרעה החלה גלבוע להציג יכולת שונה, בעיקר בזכות ג'ראלד רובינסון ועמית שמחון שהעלו את רמת המשחק שלהם בשבועות האחרונים, ובשני המשחקים נגד מכבי תל אביב הם משחקים כשווים מול מוליכת הטבלה. בקבוצה מאמינים שניתן לרשום סנסציה ביד אליהו, למרות שבטוחים כי מכבי תבוא אגרסיבית יותר להתמודדות.

"דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שלא שיחקנו כל כך טוב, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב", אמר שרון דרוקר לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות, "יש כלים בסדרה שאנחנו צריכים להעלות בהם מדרגה, נצטרך לעשות את זה בשבת. עשינו ניצחון חשוב כדי להשאיר את הסדרה בחיים. לראות את האולם מלא ודוחף אחרי הרבה זמן נתן לכולם הרגשה אדירה, לשחקנים ולהנהלה, ואנחנו נבוא בשבת וננסה לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו. כל מה שאני אגיד על מכבי בנוקיה, זה קלישאתי. ככה גם התחילה הסדרה. אנחנו צריכים לעשות את הדברים שלנו, לשחק מספיק קשוח ואגרסיבי, לעשות פעולות נכונות בשני צידי המגרש, לשחק בדרך שלנו, בדרך שאנחנו משחקים די טוב בחודשיים האחרונים ומקווה שנוכל לנצח עוד משחק".

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר. ברני ארדוב
שרון דרוקר: "מקווה שנוכל לנצח עוד משחק"/ברני ארדוב

המספר הנוסף

4 - שנים עברו מאז שגלבוע/גליל ניצחה בפעם האחרונה ביד אליהו, בגמר הפיינל פור בעונת 2009/10.

20 - הנקודות שקלע עמית שמחון במשחק הקודם בסדרה השוו את שיא הקריירה שקבע בבית התחתון.

22.2 - אחוז בלבד מחוץ לקשת למכבי תל אביב במשחק בגן נר, שיא שלילי העונה.

יעמוד למבחן: עמית שמחון. הקפטן של גלבוע/גליל נמצא בכושר נהדר ויצטרך לשמור על הרמה הנוכחית שלו אם גלבוע רוצה להדהים בפעם השנייה ברציפות את הצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully