וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בלאומית: נהריה רוצה לשוב לליגת העל

9.5.2014 / 10:28

הקבוצה של רועי חגאי תשוב לליגה הבכירה, אם תנצח את המשחק השלישי בסדרה נגד עפולה (20:10, ספורט 5+)

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי. ברני ארדוב
ישיב את נהריה לליגת העל כבר בשבת? רועי חגאי/ברני ארדוב

ארבע שנים אחרי שירדה לליגה הלאומית, יכולה מחר (שבת) עירוני נהריה לחזור לליגת העל אם תנצח בביתה את הפועל עפולה בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה השנייה (20:10, שידור ישיר בספורט 5+). הקבוצה של רועי חגאי מובילה 0:2 בסדרת הגמר, אחרי שניצחה 77:78 את המשחק הראשון בעין שרה בשבוע שעבר, והשלימה את העבודה עם ניצחון 78:83 בעפולה שלשום.

נהריה שלטה בשני המשחקים הראשונים בסדרה, כשהוליכה ביתרון דו ספרתי במחצית במשחק הראשון, וביתרון דו ספרתי 4 דקות לסיום המשחק השני, אך בשני המשחקים שמטה את היתרון וכמעט והפסידה. הקבוצה ערכה ארוחה משותפת אחרי הניצחון בעפולה, כדי לנסות ולאחד את השחקנים לקראת המשחק השלישי החשוב, כשהמאמן רועי חגאי מבהיר לשחקניו שהעבודה עדיין לא נגמרה ועליהם לבוא בשיא הריכוז כדי לגמור את הסיפור. ההערכה היא שהאולם הביתי יתמלא במהלך הרבע השני, מאחר והשבת תצא רק דקות ספורות לפני תחילת ההתמודדות.

בעפולה עדיין לא מוותרים על הסדרה. בקבוצה התאכזבו מאוד מהטעויות שביצעו השחקנים ברגעי ההכרעה בשני המשחקים האחרונים, אך יודעים שהסיבה האמיתית להפסדים הייתה היכולת הרעה במהלך המחצית הראשונה, ואי השוואת האגרסיביות של היריבה. בקבוצה מאמינים כי ג'ף אלן ואיתי גרינבוים, שני השחקנים המובילים של עפולה לאורך כל העונה, יופיעו להתמודדות לאחר משחק שני רע שלהם, ואולי כך יוכלו לכפות משחק רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully