וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס אשדוד: "נתאבד על המגרש וננצח"

דריכות שיא בבני יהודה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד, שיקבע אם הזהובים ישרדו בליגה או ינשרו ללאומית (שבת, 20:00, ערוץ 1). בקבוצה יודעים: "הקהל ידחוף אותנו, אנחנו ראויים להישאר בליגת העל". אבוקסיס הפתיע ותרגל את סתיו פיניש בקישור האחורי, גיל יצחק יוצב בחוד

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה מפגש הליגה ה-50 בין בני יהודה לאשדוד. הזהובים מובילים 20:23 במאזן הניצחונות כשרק שישה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבני יהודה מארחת היא מובילה 7:15 בניצחונות, שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* הפעם האחרונה שבני יהודה הפסידה משחק בית במחזור האחרון הייתה ב-2006/07. המנצחת: מכבי פתח תקוה.

* מאז שאשדוד עלתה לליגה הראשונה ב-93/94 היא פגשה את בני יהודה פעמיים במחזור האחרון, ובשתיהן ניצחה (2003/04 ו-2011/12). רק מה, המשחקים האלה נערכו באשדוד.

* אשדוד לא כבשה נגד בני יהודה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה מול הזהובים.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
מתכנן כמה הפתעות. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: בני יהודה

בני יהודה סיימה את הכנותיה לקראת משחק העונה האמיתי שלה, בו תארח בשבת את מ.ס.אשדוד, בידיעה שניצחון ישאיר אותה עונה נוספת בליגת העל, ללא קשר לתוצאות האחרות שיושגו בתחתית הבוערת. נכון לעכשיו מדורגים הזהובים במקום ה-12 עם 30 נקודות מעל הקו האדום, בשל עדיפות גדולה ביחס השערים.

הזהובים יזכו לדחיפה עצומה מהיציעים, כאשר במועדון מצפים לכעשרת אלפים צופים שאמורים למלא מחר את בלומפילד, אחרי שבמהלך הימים האחרונים הורגש קצב גבוה מאוד של מכירת כרטיסים. נכון לעכשיו נמכרו למעלה מ-7000 כרטיסים, כאשר גם השחקנים ואנשי הצוות המועדון, רוכשים כרטיסים בכספם, בשל הביקוש העצום להגיע למשחק הגורלי. המאמן יוסי אבוקסיס הפתיע היום את שחקניו, כאשר תרגל את הקשר הצעיר סתיו פיניש בקישור האחורי, לצידו של אביעד בורלא, בזמן שאמיר עגייב תורגל במדי ההרכב השני.

אבוקסיס מתכנן שינוי נוסף, כאשר אמש וגם היום תורגל גיל יצחק בחוד, במקומו של ג'יימס קין. לירוי צעירי יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ועוז ראלי שלא שיחק במשחק הקודם, ישוב להרכב ויפתח באגף ימין. נס זמיר ואוהד קדוסי שנמצא בכושר יוצא מהכלל, ישלימו את החוליה הקדמית.

בשיחה שקיים אבוקסיס עם שחקניו הוא ביקש את אותה מידת מחויבות ואותה לחימה שהפגינו במשחק הקודם ברמת השרון. "אין יותר מדי מה להגיד לפני משחק כזה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "כולם יודעים מה חשיבות המשחק ומה בדיוק צריך לעשות. יש לנו קהל מדהים שידחוף אותנו בהמוניו לניצחון וזה בדיוק מה שנעשה. אנחנו השחקנים נתאבד על המגרש וננצח את המשחק הזה, כי בני יהודה ראויה להישאר בליגת העל. אנחנו בכלל לא חושבים על שום תסריט אחר".

גיל יצחק שחקן בני יהודה. קובי אליהו
יקבל מקום במשחק הכי חשוב בעונה. גיל יצחק/קובי אליהו

מפתחות והכנות: מ.ס אשדוד

מ.ס.אשדוד היתה השבוע בכותרות ולא מסיבות חיוביות, וזאת לאחר שהקבוצה ספגה ביקורת רבה בעקבות היכולת החלשה שהציגה במשחק התבוסה 0:5 למכבי פתח תקוה במחזור הקודם. במועדון דובר השבוע רבות על החזרת הכבוד לקראת המשחק מחר בבלומפילד נגד בני יהודה. המאמן ניר קלינגר שספג גם הוא ביקורת בימים האחרונים, שוחח עם שחקניו ובין השאר אמר להם "אנחנו צריכים לתקן את הרושם שעשינו, ואי אפשר להראות כפי שנראנו במשחק הקודם".

קלינגר יקבל בחזרה לסגל ולהרכב את יא יא פטי וירו בלו שסיימו עונשי הרחקה וכן את חאתם אלחמיד שקיבל מנוחה בשבוע שעבר. הקשר רועי בקל סוחב מתיחה בשריר רגלו ולא יהיה כנראה בסגל, כמו גם אלכסנדר דווידוב שנותח באפו וסיים את העונה. השוער אופיר מרציאנו שלא שותף בשני המשחקים האחרונים, עשוי לשוב להרכב, אולם לא מן הנמנע ששוער המישנה רועי משפתי יפתח שוב גם הפעם.

ניר קלינגר, מאמן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
"צריך לתקן את הרושם". ניר קלינגר/מגד גוזני

יעמדו למבחן

בני יהודה: אוהד קדוסי

אין צורך להסביר את החשיבות של קדוסי הלוהט למשחק ההתקפה של בני יהודה. במשחק של להיות או לחדול וכדי לא להיות תלויה באחרות, בני יהודה צריכה להבקיע שערים ולנצח. קדוסי רשם על שמו את הניצחון ברמת השרון במחזור שעבר ובקבוצה מייחלים לעוד שלוש נקודות יקרות, שישאירו את המועדון הוותיק, עונה נוספת בליגת העל.

מ.ס אשדוד: יאיא פטי

הבלם הקונגולזי נעדר מהמשחק הקודם ואין ספק שזו היתה הסיבה המרכזית לכך שההגנה של אשדוד נראתה כמו טיילת בנמל. פטי ישוב להרכב וינסה לעצור את החלק הקדמי של בני יהודה, שבטח יהיה בטירוף להבקיע במשחק הגורלי עבור הכתומים.

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה חוגג עם האוהדים. יוסי ציפקיס
חייב להיות במיטבו. אוהד קדוסי/יוסי ציפקיס

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, סתיו פיניש, אביעד בורלא, עוז ראלי, נס זמיר, אוהד קדוסי, גיל יצחק.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו (רועי משפתי), עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, עמירן שקלים (אמיר בן שמעון), מיכאל סירושטן, חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה, בנצי מושל, זיו זריהן, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully