וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום: אוחוב קבע את תוצאת השנה בקפיצה לגובה

העונה החלה בדוחא: הרוסי עבר 2.41 מ' וקבע את התוצאה השלישית בטיבה בהיסטוריה. פרייזר-פרייס ניצחה ב-100 נשים

איבן אוחוב קופץ לגובה רוסי. Sergey Ponomarev, AP
השווה את השיא שקבע באולם. אוחוב/AP, Sergey Ponomarev

העונה החדשה של ליגת היהלום יצאה הערב (שישי) לדרך בדוחא, כשגולת הכותרת של התחרויות הייתה ניצחונו של איוון אוחוב בתחרות לקפיצה לגובה כשעבר גובה של 2.41 מטר. אוחוב, שזכה בזהב בלונדון 2012, קבע את תוצאת השנה ורשם את התוצאה השלישית בטיבה בהיסטוריה שרחוקה ארבעה סנטימטרים בלבד משיא העולם ששייך לחאבייר סוטומיור.

האלופה האולימפית בריצה ל-100 מטר נשים שלי-אן פרייזר-פרייס, לא נתקלה בבעיות הערב וניצחה בתחרות כשעצרה את השעון על 11.13 שניות.

בריצה ל-200 מטר גברים ניצח ניקל אשמאדה הג'מייקני כשחצה את קו הסיום לאחר 20.13 שניות, והקים את בן ארצו ומדליסט הארד מלונדון 2012 וורן ווייר, שסיים שני בזמן של 20.31 שניות.

ליגת היהלום של התאחדות האתלטיקה הבינלאומית מרכזת את טובי האתלטים בעולם לסדרה של 14 תחרויות לנשים ולגברים בחודשי הקיץ והסתיו. סבב התחרויות היוקרתי הוא השלישי בחשיבותו בעולם האתלטיקה אחרי המשחקים האולימפיים ואליפות העולם. בסבב מתחרים ב-32 ענפים, 16 לגברים ו-16 לנשים-9 ענפי מסלול ו-7 ענפי שדה. הזוכה בכל תחרות מקבל 4 נקודות, המקום השני מקבל 2 נקודות והשלישי מקבל נקודה. האתלט והאתלטית בעלי מספר הנקודות הגבוה ביותר בסוף שנה בכל ענף מוכתר כאלוף. אם קיימים שני מתחרים בעלי ניקוד זהה, זוכה בעל מספר הניצחונות הרב ביותר.

האצנית הג'מייקנית שלי אן פרייזר פרייס חוגגת ניצחון בגמר 60 מטר נשים. Alexander Hassenstein, GettyImages
ניצחה בלי בעיות. שלי-אן פרייזר-פרייס/GettyImages, Alexander Hassenstein

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully