וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש רצון גדול מאוד לסיים את כל זה"

מאמן בני יהודה מוכן לקראת מחזור הנעילה בתחתית (ש', 20:30): "קצת צורם לשמוע שכולם מדברים רק על אשדוד"

one

יומיים לפני מחזור סיום העונה ובבני יהודה הורגשה היום (חמישי) דריכות מיוחדת לקראת המשחק הגורלי נגד מ.ס.אשדוד בשבת (20:00, ספורט1) בבלומפילד. הזהובים שקיבלו מנת חמצן גדולה בקרב נגד הירידה, אחרי הניצחון היקר שהושג בשבת שעברה נגד הפועל רמת השרון, ינסו להשלים את המשימה ולשרוד עונה נוספת בליגת העל.

בניגוד לאימון המסכם בשבוע שעבר, הערב החליטו אוהדי הקבוצה לתת שקט לשחקנים ולא הגיעו לאימון המסכם. יחד עם זאת ניכרת תכונה גדולה בכל הקשור לקצב מכירת הכרטיסים, כאשר נכון להערב הבטיחו את הגעתם למעלה מ-6,000 אוהדים זהובים והצפי הוא שלפחות עשרת אלפים יגיעו בשבת לבלומפילד.

בשל הביקוש הרב לכרטיסים נאלצו גם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי להוציא כסף מכיסם ולרכוש כרטיסים רבים עבור חברים ומקורבים.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה/יוסי ציפקיס

למעט הקשר לירוי צעירי שמוצהב וסיים את העונה, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אבוקסיס, שהפתיע היום בתרגול הטקטי כשהשאיר מחוץ להרכב את צמד הזרים ליאם ווקר וג'יימס קין. במקומם תורגלו אמיר עגייב וגיל יצחק ב-11 הפותחים. לא מן הנמנע שאבוקסיס עוד יערוך שינוי אחד או שניים, באימון האחרון שיערך ביום שישי.

"כל הקלישאות וכל מה שתגידו על המשחק, זה בדיוק זה", אמר אבוקסיס הערב לוואלה! ספורט. "כל הדוגמאות שבעולם, על כל המשחקים החשובים, יהיו רלוונטיים גם הפעם וזה מה שניסיתי להסביר עכשיו לשחקנים. 90 דקות של עונה שלמה, שבהן נצטרך לבוא מוכנים ומרוכזים ולהביא את כל היכולות. אם נדע לעשות את זה, יהיה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי בני יהודה חוגגים עם התרנגול. יוסי ציפקיס
גם אבוקסיס מבין כמה הקהל חשוב/יוסי ציפקיס

המאמן נשאל האם השתחרר מעט לחץ אחרי הניצחון החשוב ברמת השרון והשיב: "השתחרר קצת לחץ, אבל מהר מאוד אנחנו כבר בתוך המשחק הבא ואת זה אני מרגיש אצל כולם. יום או יומיים היינו משוחררים, אבל שוב מגיע משחק משמעותי, שבלעדיו כל מה שעשינו וכל החזרה שלנו לעניינים לא תהיה שווה כלום. אנחנו מאוד סומכים על השחקנים, זה משחק בית שלנו ואני מאמין שאלפי אוהדים של בני יהודה ידחפו אותנו. יש מתח, יש לחץ ויש דריכות אצל השחקנים. יש רצון גדול מאוד לסיים את כל זה, כי אנחנו עובדים תקופה ארוכה ואנחנו עם עליות וירידות, שמחות ואכזבות וכולם כבר רוצים לסיים את זה ועם טעם טוב. אני מרגיש שהשחקנים רוצים לסיים בטוב ואני מקווה שזה יסתיים כמו שאנחנו רוצים".

אבוקסיס יודע שאסור לו ולשחקניו להקל ראש ביריבה מאשדוד, שספגה במהלך השבוע המון ביקורת על הופעתה הנרפית נגד מכבי פתח תקוה במחזור שעבר: "אני בטוח שכל המשחקים יהיו קשים. גם שלנו נגד אשדוד וגם של מכבי פתח תקוה נגד הפועל חיפה וגם רמת השרון נגד הפועל עכו. כולם קצת שכחו משני המשחקים האלה ודיברו רק על אשדוד כאילו שני המשחקים של עכו וחיפה כבר נגמרו ונשאר רק משחק אחד שמחכים לתוצאה שלו. חכו רגע, יש שלושה משחקים ובואו לא נחליט מראש על התוצאות של המשחקים האחרים לפני הזמן. זה קצת צורם לשמוע שכולם מדברים רק על אשדוד ואני בטוח שכל המשחקים יהיו קשים".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully