וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל ברבע הגמר, אנדי מארי הודח

הספרדי ניצח את ניימינן 1:6, 4:6 ויפגוש את בדריך, הבריטי נכנע 6:3, 6:3 לסנטיאגו ג'יראלדו. גם סרינה ושראפובה עלו

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Julian Finney, GettyImages
לא הסתבך. נדאל/GettyImages, Julian Finney

רפאל נדאל המשיך היום (רביעי) את המסע אל עבר זכיה רביעית בטורניר מדריד (סך פרסים: 3.6 מיליון יורו), כשניצח את הפיני ירקו ניימינן, אותו ניצח גם בשבעת מפגשיהם בעבר, בתוצאה 1:6, 4:6. נדאל יתמודד ברבע הגמר נגד תומאש ברדיך (6), שגבר על גריגור דימיטרוב (12) 6:3, 3:6, 2:6.

נדאל שלט במשחק כבר מהפתיחה, שבר במשחקון שלישי, ניצל עוד אחת משתי אפשרויות השבירה שלו במשחקון החמישי ועלה ל-1:4. ניימינן נאבק בשור ממאיורקה, אבל הספרדי שמר על ההגשה, שבר שוב וניצח 1:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה ניימינן היקשה על נדאל. הספרדי שבר ל-0:2 אבל ניימינן השיג שבירה משלו והשווה ל-3:3. השניים שמרו על ההגשה עד שהשור ממאיורקה דבר בעיתוי טוב, במשחקון עשירי, וניצח 4:6 במערכה השנייה.

ההפתעה של היום הגיעה מכיוונו של אנדי מארי (7), שהפסיד לראשונה בקריירה לסנטיאגו ג'יראלדו הקולומביאני (46) 6:3, 6:3. הבריטי נראה רע מאוד, השיג אפשרות שבירה אחת בלבד כל המשחק, לא ניצל אותה והלך הביתה.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
ממשיכה בדרך לתואר 60 בקריירה. סרינה וויליאמס/AP

אצל הנשים, סרינה וויליאמס, שמחפשת את התואר ה-60 בקריירה, לא הסתבכה מול הספרדייה קרלה סוארס נבארו וניצחה אותה 2:6, 3:6, בתוך 1:17 שעות. הפולנייה אגניישקה רדוואנסקה מחצתה את האיטלקייה רוברטה וינצ'י 1:6, 1:6. רדוואנסקה, המדורגת שלישית בטורניר, תתמודד ברבע הגמר עם המנצחת במפגש בין שרה אראני לקרולין גרסיה הצרפתייה.

מריה שראפובה ניצחה את סמנתה סטוסור 4:6, 3:6, ותפגוש בשלב הבא את נה לי, שגברה על סלואן סטיבנס 6:2, 3:6, 2:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully