וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון, אוסקר והמסורת: פלייאוף הצ'מפיונשיפ יוצא לדרך

ארבע קבוצות ייאבקו על הכרטיס האחרון לפרמיירליג: דרבי נגד ברייטון וגרסיה הערב, בניון וק.פ.ר מול וויגאן בקרב על המיליונים

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג שער. GettyImages
מוכנים למלחמה? בניון/GettyImages

אחרי עונה מתישה שארכה 46 מחזורים, ליגת המשנה באנגליה, הצ'מפיונשיפ, נכנסת לשלב הפלייאוף היוקרתי, שבו ארבע קבוצות ייאבקו על הכרטיס האחרון לעלייה לפרמיירליג: דרבי קאונטי, קווינס פארק רינג'רס, וויגאן אתלטיק וברייטון אלביון. הקבוצות ייפגשו לשני משחקי חצי גמר, והמנצחות ייפגשו במשחק הגמר היוקרתי שייערך באצטדיון וומבלי ב-24 במאי, בחגיגה אנגלית מסורתית.

דרבי קאונטי, שסיימה את הליגה במקום השלישי, תפגוש את ברייטון של אוסקר גרסיה, שהשתחלה למקום השישי רק במחזור הסיום, בצורה דרמטית, בתוספת הזמן של המשחק האחרון. דרבי ניצחה בשני המפגשים שלה העונה מול ברייטון, ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, ומגיעה פייבוריטית למפגש. המשחק הראשון ייערך הערב (חמישי) בברייטון (21:45, ספורט1), והגומלין יתקיים במגרשה של דרבי ביום ראשון (19:15).

בחצי הגמר השני קווינס פארק ריינג'רס של יוסי בניון, שסיימה את הליגה במקום הרביעי, תשחק מול וויגאן, שסיימה חמישית. יוסי בניון כבש את השער היחיד בשני המפגשים בין שתי הקבוצות העונה, במשחק שבסיומו הורחק. המשחק הראשון ייערך במגרשה של וויגאן ביום שישי (21:45), והגומלין יתקיים בלופטוס רואד ביום שני (21:45).

אם בתום שני המשחקים יהיה שוויון בתוצאה המצטברת, תהיה הארכה, ובמידת הצורך פנדלים. שערי חוץ לא נחשבים. כזכור, לסטר ובארנלי כבר הבטיחו את עלייתן לליגה הבכירה. העפלה לפרמיירליג, כמובן, תבטיח עשרות מיליוני ליש"ט לעולות מזכויות טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully