וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המונדיאל: מגזין נוער חדש עולה לאוויר

המגזין "גווול", ירחון חדש לבני הנוער, ייערך על ידי העיתונאי הוותיק רון עמיקם, ויספק כתבות, מגזין, פוסטרים וניתוחים של הנעשה בכדורגל הישראלי והעולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

רגע לפני המונדיאל עולה מגזין ספורט חדש לאוויר – "גווול", ירחון לילדים ונוער העוסק בכדורגל. הירחון, בהוצאת "תכלת" (המוציאה את מעריב לנוער, את, מעריב לילדים, נשיונאל ג'יאוגרפיק ועוד), פונה לנושאים הבוערים ולקבוצות הכדורגל הגדולות בארץ ובעולם – ליגה ישראלית, קבוצות המגזר, הליגה האנגלית, הספרדית וכמובן, המונדיאל המתקרב בברזיל.

"גווול" יושק החודש בלמעלה מ-800 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ, יופץ ב-100,000 עותקים ויכלול 68 עמודי כרומו, שיעסקו בכדורגל הישראלי והעולמי. הגיליון הראשון של הירחון החדש יכלול פרויקט הכנה מיוחד ומקיף לקראת המונדיאל בשני חלקים, כולל סקירה מקצועית של נבחרת ישראל והנבחרות המתמודדות במונדיאל, ראיון עם שוערה המיועד של נבחרת ישראל ובית"ר ירושלים אריאל הרוש, כתבות ופרטים על כוכבים מהארץ ומהעולם, פוסטרים של השחקנים ומדורים קבועים. בכל גיליון יהיו בין שבעה לתשעה פוסטרים שיכללו דבק דו צדדי לנוחות הקורא.

עורך המגזין הוא עיתונאי הספורט הוותיק רון עמיקם, ששימש במשך יותר משני עשורים כחבר מערכת הספורט של עיתון מעריב, והיה הכתב הקבוע שסיקר את נבחרת ישראל בכדורגל. חתך הגילאים ינוע בין 6 ל-15, אבל גם מבוגרים יוכלו ליהנות ממנו.

  • עוד באותו נושא:
  • רון עמיקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully