וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אסקלינג הגיע להתרשמות

8.5.2014 / 11:34

הבלם השבדי של כפר סבא התאמן. אלישע לוי נפגש עם ברקת ודן בנושא הרכש, וייפגש גם עם נאסר וסוויסה שמועמדים לעזוב

one

אחרי הזכייה של עירוני קרית שמונה בגביע המדינה, בהפועל באר שבע ינסו למנוע ממנה לזכות גם בסגנות. הבוקר (חמישי) נמשכו ההכנות של הקבוצה למשחק מול הפועל תל אביב, כשבמועדון יודעים שהפסד במשחק הקרוב יצמצם משמעותית את הסיכויים של הקבוצה לסיים במקום השני, מה גם שבמחזור הבא מצפה לקבוצה קרב ישיר מול מחזיקת הגביע. "חשוב לנצח את הפועל תל אביב כדי להגיע עם ביטחון לקרית שמונה. הם נמצאים בכושר מצוין, אבל זה לא מבטל אותנו. צריך לעשות מאמץ אחרון כדי להבטיח את הסגנות", אמרו במועדון. כרטיס למשחק הקרוב יימכר במחיר אחיד של 50 שקל, לא כולל עמלה של עשרה אחוזים במכירה מוקדמת. מיד לאחר המשחק תחל הקבוצה בהכנות למשחק החוץ החשוב מול קרית שמונה ביום רביעי שעשוי לקבוע האם הקבוצה תסיים במקום השני.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער. ברני ארדוב
"חשוב לנצח את הפועל תל אביב כדי להגיע עם ביטחון לקרית שמונה. הם נמצאים בכושר מצוין, אבל זה לא מבטל אותנו. צריך לעשות מאמץ אחרון כדי להבטיח את הסגנות"/ברני ארדוב

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בלם הפועל כפר סבא יואכים אסקלינג הגיע להתרשמות בקבוצה. במועדון אישרו אתמול כי השחקן, המיוצג על ידי סוכן השחקנים ג'קי דהאן, יגיע לאימון ואלישע לוי יקבל החלטה לגביו עוד השבוע. אסקלינג (24), ששוחח אתמול עם לוי, מחזיק באזרחות שבדית וישראלית ואינו נחשב כזר כמובן. הוא השתייך בעבר לדיורדוגנס וספרוואגנס השבדיות ולאלבינולפה האיטלקית ושיחק העונה נגד הפועל באר שבע בגביע המדינה.

כך או כך, גם אם יחתום, אסקלינג צפוי להגיע על תקן בלם וקשר מחליף. לוי עדיין בונה על וויליאם סוארס וטומיסלב פאיוביץ' במרכז ההגנה שלו ורוצה להחתים בלם ישראלי אחד נוסף כדי להעמיק את הסגל. העמדה היחידה שבה המאמן מתכוון להתחזק בעונה הבאה היא המגן הימני כשאביתר אילוז יצטרך להיאבק על מקומו ב-11. האופציה על פאיוביץ' תמומש כנראה כבר בתחילת השבוע, כשבמועדון ישלחו את ההחלטה לממש את האופציה לקבוצת האם, שריף טירספול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מול יואכים אסקלינג הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
גם אם יחתום, הוא צפוי להגיע על תקן בלם וקשר מחליף. אסקלינג/ברני ארדוב

אלישע לוי נפגש אתמול עם אלונה ברקת והשניים דנו בנושא הרכש. לוי מתכוון להיפגש בימים הקרובים עם תומר סוויסה וסיראז' נאסר בנוגע לעתידם בקבוצה, זאת מתוך הנחה שהם שוקלים לעזוב את הקבוצה בעקבות מיעוט דקות. הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס אלישע לוי למצב הקבוצה ולחתימה על החוזה החדש. "קודם כל, אני שמח על החתימה וחושב שהייתה שנה נהדרת", פתח המאמן. "עשינו התקדמות גדולה. זה הכול עניין של תהליך כדי להפוך לקבוצת צמרת. בהזדמנות זו, אני רוצה לברך את קרית שמונה, שהיא מודל לחיקוי ליצירת מסורת. באר שבע קבוצה לא פחות טובה".

"עונה שלישית שאני מתחיל במועדון הזה, זאת מחמאה עבורי. בכל מקום שבו הייתי, אימנתי יותר מעונה. באר שבע זה מקום שקיבל אותי בצורה טובה וחמה. זה אתגר גדול לשים את באר שבע במקום שלו היא ראויה. אני רוצה שהקבוצה תהיה בעונה הבאה חזקה יותר, תרתי משמע - מבחינה פיזית והישגית. נעשה כל מאמץ לשמור על המקום השני". על הפגישה עם ברקת אמר: "לא נגעתי בשמות של מי שאנו רוצים להביא ואנו לא רוצים לפגוע בכאלו שנשארים. המועדון מכבד אותם. בימים הקרובים אשב אישית עם כל השחקנים שצריכים ללכת".

לוי דיבר גם על וויליאם סוארס, ואמר: "לראות את ווילאם בהרכב הייתה החלטה של הצוות המקצועי. שמחתי שהוא שיחק. זה תהליך פסיכולוגי שהוא עבר. הוא 'פייטר'". לגבי אסקלינג אמר המאמן: "הבלם השבדי שהגיע מכפר סבא זה צעד המסגרת ההכנות לעונה הבאה. אנחנו מחפשים אפשרויות להתחזק".

הקבוצה תעמוד היום לדין בגין השלכת אבוקות. כתב האישום הוא סביב סעיף של התפרעות אוהדים, ובמועדון חוששים מהפעלת עונש הרדיוס על תנאי שנובע מהשלכת חפצים למגרש.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully