וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במו"מ עם יואכים אסקלינג

7.5.2014 / 9:48

שחקן הפועל כפ"ס בדרך לווסרמיל. אלישע לוי: "רוצים להשתקע בצמרת. לא היה ספק שאמשיך". ארבייטמן עדיין מועמד מוביל

one

בלם הפועל כפר סבא בעונה החולפת, יואכים אסקלינג, מנהל מו"מ עם הפועל באר שבע וצפוי להגיע להתרשמות בקבוצה בימים הקרובים. אסקלינג בן ה-24 מחזיק באזרחות שבדית ואזרחות ישראלית. הוא השתייך בעבר לדיורדוגנס וספרוואגנס השבדיות ולאלבינולפה האיטלקית. הבלם שיחק העונה נגד הפועל באר שבע בגביע המדינה.

בתוך כך, בהפועל באר שבע צפויים לקיים בימים הקרובים פגישה עם המאמן אלישע לוי במטרה לבחון את נושא הרכש בעונה הבאה. המאמן, שעל הסיכום עמו פורסם אתמול בוואלה! ספורט, כבר עובד על הרכש שלו לעונה הבאה, אם כי הרשימה טרם הוגשה להנהלה. בשלב הראשון, לוי רוצה לצרף מגן ימני, שני קשרים וחלוץ, ואולי גם שוער מחליף. ההערכה היא כי באר שבע תתחזק בארבעה עד חמישה שחקנים, ותשחרר מספר דומה של שחקנים.

עוד לפני שניגע ברשימת הרכש של המאמן, ראוי לציין כי החוזה עימו נחתם לעונה אחת בלבד. כזכור, בבאר שבע שקלו להציע למאמן חוזה למספר שנים, אבל לוי המשיך במדיניות שלו ממכבי חיפה. "המטרה היא להפוך את הקבוצה לקבוצה עם מסורת. צריך לשחזר את מה שעשינו, ולהפוך את העונה הבאה לטובה יותר, להרכיב קבוצה חזקה יותר", אמר הבוקר אלישע לוי. ראוי לציין כי לברקת לא היה כל מועמד אחר לתפקיד. "לא היה ספק בכלל אם אמשיך, לא לי ולא למועדון", הוסיף המאמן. "כעת יש לנו משימה להרכיב קבוצה שתהיה מוכנה להתמודד במוקדמות הליגה האירופית. הייתה לנו עונה מצוינת, ואת זה אסור לשכוח, אבל עדיין הרצון הוא לחזק את הקבוצה תרתי משמע ומכל הבחינות – מבחינת יציבות, באלמנט הפיזי ולהשתקע בצמרת לאורך זמן". לוי מנוסה מאוד בזירה האירופית. בעבר הוא הוביל את מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות והדריך אותה גם במסגרת הליגה האירופית.

לגבי עמדת המגן הימני, במועדון כבר בדקו את אופציית עופר ורטה מאשדוד, וכן את אלעד גבאי או יובל שפונגין. בקישור האחורי נבדקה אופציית רועי גורדנה. בהתקפה המאמן רוצה מאוד לראות את שלומי ארבייטמן. כפי שפורסמנו לפני מספר שבועות, החלוץ סומן כרכש העיקרי של המאמן יחד עם מאור מליקסון, ובאר שבע הייתה מאוד רוצה לסגור את העסקה הזאת. חלוץ מונס מנסה להשתחרר מהחוזה שלו בבלגיה ומעוניין לשוב לישראל. לגבי מליקסון, הקשר מעדיף להישאר בצרפת, אבל אם יחליט להגיע לישראל יחזור לבירת הנגב. במועדון שוקלים להציע לו חוזה מפתה, במטרה שיעזור לקבוצה במאבקיה בליגה האירופית ומאמינים שייתכן ויצטרף.

אם גליינור פלט לא ימשיך, גם אנתוני נוואקמה כבר הוזכר כמועמד להצטרף כשחקן כנף. לוי רוצה לראות את ההולנדי בקבוצה ובמועדון מנסים לשכנע אותו להישאר. במועדון עשויים לממש את האופציה על ניקולס פלצ'וק, ולאחר מכן לקבל החלטה האם להשאילו לקבוצה אחרת. האופציה על טומיסלב פאיוביץ' תמומש בימים הקרובים לאחר שיישלח מכתב לשריף טירספול.

בקרוב מאוד תיערך פגישה נוספת עם נציגי לוטם זינו על מנת לנסות ולסכם על חוזה חדש לחמש שנים. בין הצדדים חלה לאחרונה התקרבות, אך הם עדיין לא הגיעו לסיכום.

השוער אוסטין אג'ידה זומן לסגל נבחרת ניגריה למונדיאל.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מול יואכים אסקלינג הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
בעונה הבאה ביחד? בוזגלו ואסקלינג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully