וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אין איחוד בין הפועל ירושלים לקטמון

הצדדים לא הצליחו לגשר על המחלוקות ביניהם. יוסי ליפקין, הרוכש המיועד: "לא נראה שאפשר יהיה להגיע לעמק השווה". הפועל ירושלים: "תגובת הנהלת קטמון חצופה ויהירה"

אוהדי הפועל ירושלים ואוהדי הפועל קטמון ירושלים. מור שאולי
ממשיכים בנפרד. אוהדי קטמון והפועל ירושלים/מור שאולי

הוועד המנהל של הפועל קטמון ויוסי ליפקין שהתעניין ברכישת הקבוצה הודיעו אתמול (רביעי) בפורום הסגור של הקבוצה שמאמצי האיחוד נכשלו כאשר כל הניסיונות להגיע להבנות עם הפועל ירושלים לא מצאו את פתרונן. הסיבה המרכזית לכך נובעת לטענת אנשי קטמון שהיו מעורבים במשא ומתן בשל החובות הגדולים של הפועל ירושלים כשלדבריהם יהיה קשה לכסות אותם.

פרט לנושא החובות טוענים בקטמון שוסי סאסי, הבעלים של הפועל ירושלים, התעקש שהמגרשים יישארו ברשותו, מה שמנע את המשך המשא ומתן. יוסי ליפקין כתב לאוהדים: "חברים יקרים. אין לי בשורות טובות לבשר לכם. למרבה הצער לא נראה שאפשר יהיה להגיע לעמק השווה עם סאסי. בד בבד עם הסכמות שלי עם קטמון, עשיתי כל מה שביכולתי, אבל לפעמים צריך לדעת להודות בכישלון. תודה לכולכם על התמיכה, מצטער שאכזבתי אתכם".

מהפועל ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו לא צד באיחוד שהיה אמור להתבצע לאחר רכישת הקבוצה. התחייבויות הקבוצה במלואן מכוסות על ידי מר ליפקין ומר טננבאום ולא היו פערים בצד הכספי. בנוסף, סאסי הסכים להפקיד בטוחות בבקרה עד גובה 2.1 מיליון שקל. תגובת הנהלת קטמון היא חוצפה ויהירות, שקרים וגניבת דעת. איננו מבינים איך וכיצד הם מגיבים כאשר הם אינם צד כלל וכלל בעסקת המכירה (של הפועל ירושלים). זאת ועוד, מקורות יודעי דבר מוסרים לנו שאין ברצונם לבצע איחוד עם ליפקין כלל וכלל, אבל זו לא הצרה או הבעיה שלנו. אתמול העברנו טיוטה נוספת (למציגיו של ליפקין) לניסיון אחרון, אך טרם קיבלנו תגובה".

כזכור, בחודש פברואר האחרון הוועד המנהל של קטמון אישר דווקא את האיחוד ברוב של 93 אחוז ונתן את ברכת הדרך ללפיקין לנהל מגעים עם אנשי הפועל ירושלים. בזמן שהפועל ירושלים הבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה שני מחזורים לסיום העונה, מצבה של קטמון גרוע כשהיא מדורגת במקום ה-15 שמוביל לליגה א' והיא עדיין ללא אף ניצחון בפלייאוף התחתון אחרי חמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully