וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "לא קיבלתי הצעה מאספניול. עובד על העונה הבאה"

מאמן מכבי תל אביב דחה את הדיווח על התעניינות מספרד: "אני יודע להעריך את גולדהאר. אנחנו צריכים להתחזק לעונה הבאה"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משוחרר מלחץ. פאולו סוזה/קובי אליהו

אחרי הזכייה באליפות שנייה ברציפות, מכבי תל אביב שחררה לא מעט לחץ לקראת שלושת המחזורים האחרונים של העונה. הצהובים יארחו ביום ראשון את מחזיקת הגביע, עירוני קרית שמונה (19:30) במשחק שיהיה חשוב יותר לקבוצה הצפונית שתיאבק על המקום השני בטבלה. הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה בקרית שלום ובה התייחס פאולו סוזה לעתידו בקבוצה, ודחה את הדיווחים על כך שקיבל הצעה מאספניול.

סוזה סיפר על תחושותיו במהלך שבוע חגיגות האליפות ואמר: "זו היתה עונה קשה וארוכה ולכן התחושה היא של שמחה רבה על ההישג. מהיום הראשון כולנו עבדנו קשה בשביל זה. היו הרבה קשיים ודרישות במהלך העונה. זה לא קל לזכות באליפות שנה אחרי שנה. מאז 1996 מכבי לא זכתה בשתי אליפויות רצופות וזה בהחלט לא פשוט כי אחרי העונה שעברה. קבוצות אחרות ניסו להתחזק ולמנוע מאיתנו את התואר. אנחנו ממוקדים בהשגת המשכיות גם בעתיד.

"ההישג העונה מיוחד גם בגלל שיחד עם ההצלחה בליגה, השגנו תוצאות טובות והישגים גם במשחקים באירופה. שברנו העונה כמה שיאים והתקדמנו גם בפן המנטלי. ניצחנו קבוצות טובות באירופה, צברנו ניקוד באירופה, וזה חשוב למועדון וגם חשוב לכדורגל הישראלי. ניצחונות בחוץ מוסיפים הרבה כוח לשחקנים ונותנים בהם אמונה שהכל אפשרי".

הפורטוגלי התייחס גם לפרסומים על כך שהוא מועמד לאספניול הספרדית והוסיף: "ציפיתי לשאלות האלה בגלל השמועות שהיו במהלך הימים האחרונים. עד כה לא קיבלתי שום הצעה רשמית מאף אחד. ברגע שתהיה הצעה רשמית כלשהי אני אשקול אותה. יש לי הרבה כבוד והערכה למיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, ג'ורדי קרויף ובעיקר לכל השחקנים שלי ולאוהדי הקבוצה והם הראשונים שאיתם אדבר ולהם אני אספר על הדברים. יש לי כאן את תכנית העבודה של הקבוצה לטרום העונה הבאה ואני כבר מתעסק בהכנות לעונה הבאה. יחד עם זאת עדיין נותרו לנו מטרות להשיג העונה".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם מיטש גולדהאר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סוזה: "יש לי כאן חוזה טוב מאוד שמשולם מהרגע הראשון ועד עכשיו, וזה משהו שאני יודע לכבד ולהעריך, בעיקר בגלל המצב הכלכלי הלא פשוט, לא רק בישראל אלא בשאר העולם. זה משהו שצריך להעריך מאוד"/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סוזה נשאל האם העובדה שבעונה הבאה תשתתף מכבי במוקדמות ליגת האלופות תהווה עבורו שיקול אם להישאר לעונה נוספת והשיב: "כרגע יש לי רק דבר אחד בראש כבנאדם וכמקצוען, וזה להתחשב ולכבד את מי שהתחשב בי וכיבד אותי ואלה אנשי מכבי תל אביב. אני קודם עושה שקלול של כל הנתונים בשטח, כמו גודל המועדון, המטרות שלו, המצב הכלכלי שלו ועוד, ואז אני מקבל החלטות. עד כה אני באמת באמת מאוד שמח להיות כאן. עשינו עבודה נפלאה ביחד וקיבלו אותי בצורה הכי טובה שיכולה להיות וזה משהו שנרצה להמשיך גם בעתיד. השחקנים שלי יודעים שברגע שהשגנו מטרה אחת אנחנו כבר פועלים לעבר השגת מטרות חדשות.

"כבר התחלנו בתכנון העונה הבאה גם בעניין הבאת שחקנים חדשים, זה משהו שאני מכוון אליו מהיום הראשון שהגעתי, יחד עם הנהלת הקבוצה ועם ג'ורדי. אם אתם שואלים אם צריך לשפר את הקבוצה, אז כן, אנחנו תמיד רוצים לשפר את הקבוצה. גם בתחרותיות מול שאר הקבוצות וגם בתחרות הפנימית בסגל. ההנהלה יודעת את פרופיל השחקנים שאני רוצה והכל יהיה כמובן בהתאם למה שיהיה בשוק, מבחינת ההיצע וגם מבחינת היכולות הכלכליות של המועדון".

הפורטוגלי נשאל האם היעדר תקציב גבוה מספיק להבאת שחקנים יגרום לו לשקול לעזוב והשיב חד משמעית: "לא. ממש לא. היו לי בקיץ שעבר הצעות אחרות גבוהות יותר מלבד ההצעה של מכבי. העדפתי את ההצעה של מכבי משיקולים אחרים. יש לי כאן חוזה טוב מאוד שמשולם מהרגע הראשון ועד עכשיו, וזה משהו שאני יודע לכבד ולהעריך, בעיקר בגלל המצב הכלכלי הלא פשוט, לא רק בישראל אלא בשאר העולם. זה משהו שצריך להעריך מאוד". כזכור, הקבוצה שתרצה לצרף את סוזה תצטרך לשלם למכבי תל אביב 400 אלף יורו דמי יציאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. ברני ארדוב
"חילופי מאמנים בכל שנה זה לא דבר טוב". איתן טיבי/ברני ארדוב

סוזה גם התייחס למפגש הקרוב עם קרית שמונה, ואמר: "אני מברך את היריבה הבאה שלנו על כך שזכתה בגביע ועשתה עבודה טובה בליגה. מאז ינואר הם לא הפסידו ומגיע להם על כך המון קרדיט. מחכה לנו משחק קשה, אבל כמו שאמרתי לפני כן: יש לנו עוד מטרות העונה. בהתאם לפילוסופיה שלי בכדורגל, כל הסגל צריך להיות מוכן ואנחנו צריכים להגיע דרוכים כדי לנצח את המשחק. אנחנו חייבים להתרכז במטרה. השחקנים שלנו נמצאים בכושר טוב. אני מצפה שהשחקנים יכבדו את המשחק, את האוהדים ואת עצמם. הם צריכים להגיע בגישה נכונה למשחק".

על התחושות שלו אחרי האליפות אמר סוזה: "ההרגשה פה היא טובה מאוד. זו הייתה עונה קשה כבר מהיום הראשון. השחקנים ושאר האנשים במועדון עבדו קשה כדי להגיע לרגע הזה. אני מבין גם את העבודה שלכם העיתונאים. ניסינו לפקס את השחקנים כדי להתעסק בדברים החשובים. התמקדנו בלנסות ולהשיג עקביות. במיוחד העונה עשינו משהו יפה באירופה ושברנו כמה שיאים בדרך".

איתן טיבי התייחס לעתידו, ואמר: "אולי אתם יודעים משהו שאני לא יודע (לגבי העתיד שלי). כרגע מבחינתי אין שום דבר, אני במכבי תל אביב ויש לי חוזה בקבוצה. אני חושב אך ורק על מכבי תל אביב. אני חושב על השנה הזו ועד השנה הבאה יש עוד זמן. יש לי מטרות קבוצתיות שבהן אני מתמקד כרגע. למדתי בחיים לא לפסול שום דבר מראש. על כל דבר אני חושב ומתי שיגיע משהו כזה נשקול זאת. כרגע זה לא הזמן הנכון לעשות את זה. מכבי תל אביב מבחינתי זה אירופה לכל דבר, זה מועדון גדול וגם השנה עשינו צעד גדול לאירופה. אני לא חושב שאני יכול להגיד מה יהיה כי אני לא עומד בסיטואציה הזו. אני מאושר פה וחושב רק על הקבוצה".

לקראת המשחק נגד קרית שמונה, אמר הבלם: "יש לנו עוד שלושה משחקים והמשחקים נגד קרית שמונה אף פעם לא היו קלים. הם תמיד רוצים לנצח ואני מאמין שהמדיניות הזו תמשיך. חגיגות האליפות יהיו מתי שהן צריכות להיות. כשאנחנו צריכים לשחק, אנחנו מתמקדים במטרה, והמטרה היא ניצחון". על האפשרות שסוזה לא ימשיך, אמר טיבי: "שאלתם אותו מספיק על הנושא הזה, ואני אישית אשמח שהוא יישאר. השינויים בכל שנה הם שינויים לא קלים לשחקן ולמועדון, אבל אני מאמין ומקווה שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully