וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני מריח אליפות ועוקץ: "בחרנו בכדורגל אטרקטיבי"

סיטי זקוקה לנקודה כדי להבטיח את התואר, פלגריני שלח מסר למוריניו: "האסתטיקה חשובה". וגם: המספרים והעקיצה לג'רארד

שחקן מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו חוגג עם סמיר נאסרי. GettyImages
נקודה, זה כל מה שחסר. דז'קו ונאסרי/GettyImages

מנצ'סטר סיטי עשתה אמש (רביעי) צעד ענק אל עבר האליפות, וכעת כל מה שנותר לה כדי לחגוג את התואר המתוק הוא נקודה - זהו זה, בסך הכל נקודה. ה-0:4 הגדול על אסטון וילה הציב את התכולים בפסגת הפרמיירליג עם 83 נקודות - שתיים יותר מליברפול, כשנותר עוד מחזור אחד לעונה. המשמעות: תיקו מול ווסטהאם במחזור הסיום יעניק לסיטי אליפות רביעית בתולדותיה, בלי קשר לתוצאה של ליברפול במשחק המקביל.

"לא רק שהיינו מאוד סבלניים, שיחקנו טוב מאוד", אמר מנואל פלגריני על שחקניו, שבדקה ה-63 עדיין הביטו על לוח התוצאות וראו 0:0. "לחצנו טוב, החזקנו בכדור, ניסו להניע את הכדור קדימה ויצרנו כמה מצבים. הייתי משוכנע שאם נמשיך ככה, נמצא את המרחב כדי להבקיע. עכשיו אפשר לדבר על האליפות: חייבים לנצח את ווסטהאם". על יאיא טורה הנפלא, שהבקיע את שערו ה-20 העונה, אמר המאמן: "הכוח שלו פשוט בלתי רגיל".

"כמובן שעכשיו אנחנו חייבים לזכות בתואר", הודה הצ'יליאני, "זו הייתה עונה מוזרה, כי לא היינו בפסגה. כולם אמרו שאנחנו פייבוריטים, אבל כבר היינו 9 נקודות מתחת לליברפול ו-8 נקודות מתחת לצ'לסי, אומנם עם משחקים חסרים, אבל היינו חייבים לנצח אותם".

בהזדמנות הזאת, פלגריני גם שולח עקיצה ליריבו המר ז'וזה מוריניו ההגנתי. "יש לנו סגנון משחק, ואני חושב שאנחנו קבוצה אטרקטיבית", אמר המאמן, שקבוצתו כבשה העונה 100 שערי ליגה, "מבחינתי זה חשוב כמו לזכות בתואר. אני מקווה שגם במשחק הבא נשחק בדרך שבה אנחנו משחקים לאורך העונה. לא רוצה לדבר על קבוצות אחרות, אבל אני גאה בדרך שבה הקבוצה שלי משחקת.

"יש הרבה דרכים לזכות בתארים, ואני בוחר בזו שכוללת כדורגל אטרקטיבי, כזה שמאפשר לקהל ליהנות מכדורגל. אולי אפשר לזכות בתאליפויות בדרכים אחרות. מבחינתי, האסתטיקה חשובה מאוד, וזה מה שאנחנו עושים כל העונה".

: אוהדי מנצ'סטר סיטי מקניטים את סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. GettyImages
אל דאגה, לא נראה שהם יחליקו כמו סטיבי ג'י. אוהדי סיטי מקניטים/GettyImages

המצטיין במשחק, אדין דז'קו, שהבקיע את שני השערים הראשונים, אמר בסיום: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, והמאמן אמר לנו להיות רגועים ונשיג את מה שאנחנו רוצים. כשקבוצה מתגוננת עם עשרה שחקנים תמיד קשה להבקיע את הראשון, כך שזה היה מאוד חשוב. ברגע שהיו לנו מרחבים, הבקענו יותר. בסוף זה נגמר 0:4 ונראה קל, אבל זה לא היה. צריך להתרכז ביום ראשון, ניקח את המשחק מאוד ברצינות וניתן את כל מה שיש לנו".

פבלו סבאלטה, מהבולטים בשורות הסיטיזנס אמש, הוסיף: "זה היה קשה מאוד, אבל עבדנו קשה ונשארנו סבלניים. עדיין לא זכינו בכלום, אבל היה מאוד חשוב לנצח, זה צעד ענק. לווסטהאם לא יהיה על מה לשחק, אבל יש לה שחקנים טובים מאוד והיא מסוגלת להבקיע. הרוח במועדון נהדרת, השחקנים עובדים קשה, המשכנו להאמין גם כשהיינו במקום השלישי ועכשיו יש לנו סיכוי מצוין לזכות בתואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מנצ'סטר סיטי סמיר נאסרי. GettyImages
חכו, זה עוד לא נגמר. נאסרי/GettyImages

מספרי ה-0:4 של סיטי על אסטון וילה

* סיטי בילתה העונה 11 ימים בלבד במקום הראשון באנגליה. לשם ההשוואה, ארסנל היתה שם 128 יום, צ'לסי 64 וליברפול 59. נו, אז מה?

* יאיא טורה, שכבש את שער הליגה ה-20 שלו, הפך לקשר המרכזי השני בלבד בתולדות הפרמיירליג שמבקיע 20 שערים או יותר (פרנק למפארד עשה זאת ב-2009/10).

* סיטי הפכה לקבוצה השניה בתולדות הפרמיירליג שמבקיעה 100 שערי ליגה או יותר (הראשונה היתה צ'לסי של למפארד ב-2009/10).

* בכלל, הסיטיזנס כבשו העונה 152 שערים בכל המסגרות (!). זה 109 יותר מאסטון וילה, למשל.

* הניצחון אמש היה הפעם ה-11 העונה בליגה שסיטי כובשת רביעייה או יותר.

* סיטי הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג עם שלושה שחקנים שכבשו 15 שערים או יותר - יאיא טורה, אדין דז'קו וסרחיו אגוארו.

יאיא טורה, מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה. Michael Regan, GettyImages
מי יכול לעצור אותו? יאיא טורה/GettyImages, Michael Regan
אלכסנדק קולארוב (משמאל), סטבם יובטיץ', מנצ'סטר סיטי. GettyImages
אלכסנדק קולארוב (משמאל), סטבם יובטיץ', מנצ'סטר סיטי/GettyImages
אלכסנדק קולארוב (משמאל), סטבם יובטיץ', מנצ'סטר סיטי. GettyImages
אלכסנדק קולארוב (משמאל), סטבם יובטיץ', מנצ'סטר סיטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully