וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דראפט 2014 יוצא לדרך

שלושה ימים, שבעה סיבובים. יוסטון תיבחר ראשונה, אבל עשויה ללכת על טרייד. ג'דייביון קלאוני מועמד לרדת ראשון מהלוח

ג'אדבון קלאוני דרום קרוליינה. Scott Halleran, GettyImages
קלאוני צפוי להיבחר ראשון/GettyImages, Scott Halleran

אחד מסופי השבוע המשמעותיים והמרתקים ביותר בליגת ה-NFL, סוף השבוע של הדראפט, ייצא מחר (הלילה שבין חמישי לשישי, 3:00 שעון ישראל) אל הדרך. בסיומם של שלושת הימים, שבעת הסיבובים ו-256 הבחירות של האירוע, שייערך כמיטב המסורת ב"רדיו סיטי מיוזיק הול" בניו יורק סיטי, יגלו שחקנים צעירים רבים חדשים לאן עתידם מוביל אותם ואילו 32 קבוצות הליגה השונות יעשו צעד נוסף במתיחת הפנים שלהן לקראת עונת 2014, שתצא לדרך בעוד כארבעה חודשים.

הקבוצה שתבחר במקום הראשון של הדראפט העונה היא יוסטון, שסיימה את העונה החולפת בצורה מזעזעת ועם 14 הפסדים רצופים, שהציבו אותה עם המאזן הכי גרוע בליגה. הטקסאנס צריכים חיזוק כמעט בכל עמדה ובין היתר בתפקיד הקוורטרבק, לאחר שהם שחררו את מאט שאוב, שהיה הקוורטרבק המוביל של הקבוצה בשנים האחרונות.

מייקל סם, שחקן הפוטבול שיצא מהארון. GettyImages
לאן מועדות פניו של מייקל סם?/GettyImages

במקום השני תבחר סנט לואיס, שקיבלה את הבחירה מוושינגטון בטרייד לפני שנתיים. בהמשך העשירייה הראשונה: ג'קסונוויל, קליבלנד, אוקלנד, אטלנטה, טמפה ביי, מינסוטה, בפאלו ודטרויט. את הסיבוב הראשון יסגרו, כמיטב המסורת, סגנית האלופה דנבר, שתבחר במקום ה-31 והאלופה סיאטל, שתבחר במקום ה-32. ניו יורק ג'טס וסנט לואיס מחזיקות בהכי הרבה בחירות בדראפט העונה, 12 כל אחת. לאינדיאנפוליס יש הכי מעט בחירות, חמש בלבד.

אז על מי כולם מדברים? על פי רוב המוקים האחרונים, ג'דייביון קלאוני, שחקן ההגנה המצוין שמגיע מדרום קרוליינה, הוא זה שייבחר ראשון. אולם ייתכן שהוא לא ישחק בטקסאנס, שעשויים להעביר את הבחירה שלהם, כאשר השמות החמים לגבי טרייד הם אלה של בפאלו או של אטלנטה, שיתנו תמורתו כמה בחירות עתידיות איכותיות במיוחד. בהמשך רשימת הבכירים נמצאים התאקל ההתקפי מאובורן גרג רובינסון, הליינבקר מבפאלו קאליל מאק, הקוורטרבק ג'וני "פוטבול" מאנזיל מטקסס A&M והתופס סמי ווטקינס, שלמד בקלמזון. קוורטרבקים אחרים שייבחרו בסיבוב הראשון על פי המוק של ESPN הם בלייק בורטלס (מסנטרל פלורידה, מקום שמיני ליוסטון), טדי ברידג'ווטר (מלואיוויל, מקום 29 לג'קסונוויל) ודרק קאר (מפרנזו סטייט, מקום 31 למינסוטה). מייקל סם, שהרעיד את עולם הספורט לאחר שהפך לשחקן הפעיל הראשון שיוצא מהארון, מיועד להיבחר בסיבובים הנמוכים יותר וההערכות מדברות כרגע על הסיבוב השישי.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully