וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תמוז עם צמד, גם נאתכו וקולאוטי כבשו

החלוץ כיכב ב-0:3 של פטרולול על ואסלוי. קשר פאוק כבש בפנדל ב-0:3 על אטרומיטוס, חלוץ אנורתוזיס נגח ב-0:2 על ארמיס

שחקן פאוק סלוניקי, ביברס נאתכו. GettyImages
שער ליגה שלישי במדי פאוק. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו השלים הערב (רביעי) 90 דקות וכבש את שערו השלישי במדי פאוק סלוניקי, בניצחון שלה בפלייאוף היווני 0:3 על אטרומיטוס. בדקה ה-40 קיבלה פאוק פנדל אחרי שניקוס לזארידיס נגע בכדור בידו בתוך הרחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה ונאתכו קבע 0:1 למארחים. דקה לפני המחצית הכפיל מירוסלב סטוך את היתרון של פאוק עם בעיטה חזקה מרחוק לפינה של לואיג'י צ'נאמו, שוערה של מכבי נתניה לשעבר. זבונימיר ווקיץ', הקשר הבוסני שהחליף את סטוך בדקה ה-60, קבע את תוצאת הסיום כשדחק מקרוב כדור קרן. בעקבות הניצחון הזה פאוק עלתה למקום הראשון בטבלה הפנימית של הפלייאוף העליון עם שבע נקודות, בדיוק כמו פנאתינייקוס.

* טוטו תמוז כבש צמד ראשון בליגה הרומנית, כשפטרולול פלוישטי הביסה 0:3 את ואסלוי ושמרה על המקום השני. החלוץ הישראלי פתח לצד אדריאן מוטו וירה כדור חזק לפינה הרחוקה בדקה ה-22 כדי להעניק יתרון לקבוצתו במחצית. בדקה ה-54 הוא הביך את הגנת ואסלוי והבקיע שער נוסף, לפני שמוטו הוסיף את השלישי. בדקה ה-81 סחט תמוז פנדל, אך המחליף יאניס זיקו בעט מעל השער. החלוץ השלים 90 דקות מצוינות והמשיך בהתקדמות, אחרי שסחט פנדל ובישל בשני המשחקים הקודמים.

* רוברטו קולאוטי כבש את שערו ה-15 העונה בקפריסין, כשנגח לרשת בדקה ה-40 אחרי כדור חופשי של משה אוחיון וסייע לאנורתוזיס פמגוסטה לנצח 0:2 את ארמיס ולקטוע רצף מביך של תשעה הפסדים. קולאוטי השלים 90 דקות, אוחיון המבשל הוחלף בדקה ה-63 ואילו עמית בן שושן נכנס כמחליף בדקה ה-76.

* מונס דאבור הוחלף בדקה ה-90, בניצחונה של גראסהופרס 0:2 בבית על סט. גאלן. סטיבן לאנג, שהחליף את דאבור, כבש בתוספת הזמן, אחרי ששקלזן גאשי הבקיע ראשון בפנדל בדקה התשיעית. גראסהופרס נותרה במקום השני ובפיגור ארבע נקודות אחרי באזל, שניצחה 1:3 את לוצרן. עוד שלושה מחזורים נשארו לסיום העונה.

* דן מורי שיחק 90 דקות כבלם בהפסדה של ויטסה 1:0 לכרונינגן בפלייאוף על הליגה האירופית בהולנד. כריסטיאן אטסו החמיץ פנדל בדקה ה-13, ויטסה נענשה על כך שתי דקות לסיום, ספגה וירדה מנוצחת.

* בירם כיאל השלים 90 דקות בהרכבה של סלטיק, שסיימה ב-3:3 את משחק החוץ שלה מול סט. ג'ונסטון במחזור הלפני אחרון בסקוטלנד. כיאל גרם לפנדל בדקה ה-43, אך הבעיטה הוחמצה. ניר ביטון הפצוע נעדר מהסגל של האלופה.

* חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות בניצחונה של א.א.ק לרנקה 0:3 על ניאה סלאמיס בפלייאוף האמצעי בקפריסין. חסן אבו זייד עדיין פצוע.

* סימורג, ללא עידן ויצמן המוצהב, הפסידה 1:0 לרבאן במחזור ה-34 בליגה האזרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מככב ברומניה. טוטו תמוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully