וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ווימס: "מכבי צריכה להוכיח שהיא יכולה לנצח אותנו"

כוכב צסק"א מוכן לפיינל פור: "מכבי מאוד אנרגטית, יהיה מאץ'-אפ מרתק מול סמית'". בוגדנוביץ' נבחר לשחקן הצעיר של העונה

סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה מול פנאתינייקוס. Mikhail Serbin, GettyImages
יכול להריח את הגביע. ווימס/GettyImages, Mikhail Serbin

אחרי שהוביל את צסק"א מוסקבה לפיינל פור שני ברציפות, סוני ווימס התראיין לאתר היורוליג וסיפר על העונה שלו ושל הקבוצה, על ההתאוששות מההפסד בשנה שעברה ועל המפגש עם מכבי תל אביב בחצי גמר המתקרב.

על הדרך שתביא להם את הגביע אמר הכוכב האמריקאי: "השנה יש לנו הרבה שחקנים שיוכלו לעלות מהספסל ולקחת על עצמם את המשחק וגם אני יודע איך להתמודד עם הובלת הקבוצה בצורה יעילה וטובה יותר, אני רוצה את התואר בשביל המורשת שלי". על ההפסד בשנה שעברה אמר: "בשנה שעברה האווירה של הפיינל פור היממה אותנו ועשינו המון טעויות מנטליות. השנה אנחנו יודעים איך לשמור על הפוקוס שלנו במשחק".

על המפגש עם הצהובים בחצי הגמר בסוף השבוע הבא סיפר ווימס: "מכבי קבוצה מאוד אנרגטית, גם הקהל שלהם שיהיה במילאנו בכוח מלא. זה משהו שאנחנו צריכים להתכונן אליו ולנצל את זה לטובתנו. הם קבוצה טובה אבל אנחנו נחשבים לאחת הקבוצות הטובות באירופה והם צריכים להוכיח שהם יכולים לנצח אותנו".

על המפגש עם דווין סמית', שלא שיחק מול צסק"א בשני המשחקים העונה, אמר הפורוורד: "זה הולך להיות מאץ'-אפ מרתק, הוא משחק בצורה חכמה מאוד על המגרש. אני אצטרך להיות מוכן לכך שהוא ישתמש בשכל שלו ולא בכישרון שלו נגדי, ולא להכריח דברים".

* בוגדן בוגדנוביץ', שחקנה הכישרוני של פרטיזן בלגרד, זכה בתואר השחקן הצעיר של העונה ביורוליג. הסרבי בן ה-21 הצטיין בעונתו הראשונה כשחקן חמישייה, העמיד ממוצעים של 14.8 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים והוביל את קבוצתו לשלב הטופ 16, למרות שחברו לקו האחורי, לאו ווסטרמן המוכשר, נפצע וסיים את העונה כמה חודשים לאחר שנפתחה. בוגדנוביץ' הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשיג לפחות 50 שלשות בעונת יורוליג.

שחקן פרטיזן בלגרד בוגדן בוגדנוביץ' מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. Nebojsa Parausic, GettyImages
מספרים מצוינים. בוגדנוביץ'/GettyImages, Nebojsa Parausic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully