וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "למה מדברים על אשדוד, ולא על עכו וחיפה?"

בבני יהודה תוהים מדוע עוסקים רק בספורטיביות של היריבה שלהם לפני ההכרעה בתחתית. במועדון מצפים ל-10,00 אוהדים

one

בני יהודה המשיכה היום (רביעי) בהכנות לקראת 90 הדקות האחרונות של העונה, כאשר היא תארח במחזור הסיום בשבת את מ.ס.אשדוד. הזהובים יודעים שניצחון יבטיח לה עונה נוספת בליגת העל, בלי קשר לתוצאות האחרות שיהיו במשחקי התחתית.

הניצחון ברמת השרון בשבת האחרונה והידיעה שגורלה של הקבוצה נמצא ברגליה, שיחררו מעט מהלחץ והמתח שהיו במועדון במהלך השבועות האחרונים. יחד עם זאת, כולם יודעים שהעבודה טרם הסתיימה וגם הצוות המקצועי דאג להעביר את המסר לשחקנים. הקשר לירוי צעירי יחמיץ את המשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים ולמעשה סיים את העונה. ההערכה היא שצעירי שיהפוך בסיום העונה לשחקן חופשי, יעבור בקיץ לקבוצה אחרת, כאשר הפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים כבר גילו עניין בשירותיו. עוז ראלי שלא שיחק במשחק האחרון ברמת השרון, ישוב להרכב ויפתח במקומו של צעירי המוצהב.

בבני יהודה הביעו בימים האחרונים תמיהה על כך שבתקשורת וברחוב הספורטיבי מדברים רק על כך שמ.ס.אשדוד צריכה לבוא ולהפגין ספורטיביות אחרי ההתבזות שלה נגד מכבי פתח תקוה במחזור האחרון, ובמקביל אף אחד לא מדבר על כך שגם הפועל עכו והפועל חיפה תצטרכנה לגלות ספורטיביות, במשחקים נגד הפועל ניר רמת השרון ומכבי פתח תקוה.

הבעלים משה דמאיו אמר לאתר הרשמי: "אני מביע תמיהה גדולה על העובדה שעיקר תשומת הלב וההתעסקות התקשורתית נתונה למאמציה של מ.ס.אשדוד במשחק נגדנו בשבת הקרובה, כאשר במקביל מתקיימים עוד שני משחקים חשובים לא פחות וגורליים לעתידן של שלוש קבוצות. מפליא אותי מאוד שאין כמעט התייחסות למידת הרצינות והספורטיביות הנדרשת מהפועל עכו והפועל חיפה, כאילו מובן מאליו הדבר שהן תפסדנה ושהתוצאה כבר ידועה במשחקים הללו. אני באמת רוצה לקוות ולהאמין שכל הקבוצות תעלנה במידת הרצינות המקסימלית ומידת המוכנות הנדרשת במשחקים מסוג זה, כי הספורט מעל הכול ובשביל זה כולנו אוהבים כדורגל".

בשכונה מצפים לקהל שיא העונה במשחק ביתי, כאשר התחושה היא שלא פחות מ-10,000 אוהדים כתומים יגיעו לבלומפילד. כל היציעים בבלומפילד אמורים להיפתח בשבת, כאשר מחירי הכרטיסים עומדים על 50 שקלים ביציעים 2 ו-13 ולשער 10-11 יימכרו כרטיסים במחיר מוזל של 20 שקלים. מכירה מוקדמת מתקיימת השבוע ב"קיוסק כתום" הסמוך למגרש בשכונת התקוה וכן במסעדת לה גרדיה גריל בר בתל אביב.

- אוהדי בני יהודה. יוסי ציפקיס
יגיעו בהמוניהם. אוהדי בני יהודה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully