וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: וילה וברנדאן מאיימים לפנות לפיפ"א

7.5.2014 / 10:35

שני הזרים של בית"ר מתכוננים לוועדת המשמעת: "לא ייקחו לנו את הכסף". צעירי ומוסא מועמדים, ברקת מאוכזב מאלי טביב

one

העיכוב בתשלום המשכורות ושביתת השחקנים שבעקבותיה ממשיכים לעמוד במוקד העניינים בבית"ר ירושלים. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול (שלישי) ש"אם טביב אמר ש'שחקנים יעמדו לדין וייקנסו על השביתה', זה יקרה. הכי קל לעשות את הדברים האלה כשמדובר במשכורת האחרונה. ממה שהבנו מנציגות השחקנים, זה לא חוקי, ומי שירצה יוכל להשיג את הכסף בחזרה בדרך משפטית".

מי שיעמדו לוועדת משמעת ביום שישי הקרוב הם פאבלו ברנדאן וג'ונתן וילה, שיעזבו את הארץ בשבוע הבא. השניים כבר מבינים שהם צפויים לספוג קנס גבוה בעקבות השביתה, ואמרו לחבריהם לקבוצה ש"אם נספוג קנס גבוה, לא נוותר. נדרוש את הכסף חזרה דרך פיפ"א או בכל דרך אחרת. הייתה החלטה של כל השחקנים ולכן לא עלינו. אנחנו מקצוענים שבאו לכאן לעבוד. לא ייקחו לנו את הכסף".

בבית"ר אמרו לגבי השניים: "בעוד יש שחקנים שאפשר לנסות להבין אותם, שהיו צריכים דחוף את המשכורת כי הם מקבלים עשרת אלפים שקל או 15 אלף שקל לחודש, ברנדאן ו-וילה הם שחקנים של 100 אלף שקל בחודש. כל הזמן הם היו מהמובילים שדחפו לשביתה, התלוננו, משכו בחוטים, האחרונים שהם תמימים. הם עשו מעשה שלא יעשה ויצטרכו לשלם עליו".

מעבר לברנדאן ו-וילה, כל השחקנים שסירבו לעלות להתאמן ביום שישי שעבר צפויים להיקנס ולראות זאת בתלוש השכר הקרוב שלהם.

פבלו ברנדאן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
לא יוותר. ברנדאן/מגד גוזני

בתוך כך, הבעלים אלי טביב והמאמן הנכנס מנחם קורצקי כבר עוסקים בהכנות לעונה הבאה. כרגע המאמן מתרכז במציאת שלושה זרים לעמדות של בלם, קשר אחורי וחלוץ. בבית"ר ירושלים יודעים שהשוק הישראלי בעייתי בשלב זה וששחקנים חופשיים דורשים סכומים גבוהים, ובודקים אופציות בחו"ל, ולכן לוקחים את הזמן בנושא ומתמקדים בזרים. שני שחקנים ששמותיהם עלו כמועמדים הם קשר בני יהודה, לירוי צעירי, ומגן הפועל ניר רמת השרון, קובי מוסא.

ניסו קפילוטו צפוי לקבל בתקופה הקרובה הצעה לחתום לעונה נוספת. אם הבלם יסכם בקבוצה, בית"ר תצטרך לקבל את אישורה של מכבי תל אביב לכך ולבדוק האם הצהובים יתעקשו לקבל דמי השבחה עבורו, מה שעלול להוות בעיה. טביב החליט שבכל מקרה לא יגיעו מושאלים ללא אופציית רכישה.

בנוגע לצוות שיצטרף למנחם קורצקי, טביב כבר שוחח עם מאמן השוערים גיא סולומון וצפוי להגיש לו הצעה כספית בשבוע הבא. בנוגע למשרת עוזר המאמן, טביב וקורצקי יקבלו החלטה בסוף השבוע, כאשר מופעלים על הבעלים לחצים גדולים לסגור את מינויו של דוד אמסלם.

בנוגע לתקציב העונה הבאה, נראה כי מכיוון ראש העיר ניר ברקת, לטביב לא צפויים חיים קלים. במספר פורומים נשמע ראש עיריית ירושלים כשהוא מבטא אכזבה מהבעלים ואומר שיהיה קשה לייצר משהו חיובי עם התנהלות הנוכחית של המועדון. מעבר לכך הסביר ברקת, כל האופציות הכלכליות שיש בידיו הן רק של אנשים שמעוניינים להיות שותפים או לרכוש את הקבוצה וקשה למצוא כאלה שיתרמו ללא תמורה.

גם נציגי עמותת האוהדים שנפגשו לפני החג עם ראש העיר, שמעו דברים דומים ובתום הפגישה הוציאו הודעה בה נאמר: "נציגי העמותה נפגשו עם ראש העיר וביקשו ממנו לסייע למועדון במישור הפיננסי ובמישורים נוספים. עם סיום הפגישה נראה כי לא התקבלה בשורה משמעותית מכיוונו של ראש העיר. נציגי העמותה ימשיכו לפעול מול גורמי ציבור אחרים בניסיון להמשיך ולסייע למועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי טביב. קובי אליהו
מי יהיה עוזר המאמן? טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully