וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא תישאר זהות, לא יישאר בבית"ר ירושלים כלום"

4.5.2014 / 21:10

בבית"ר מודאגים מעזיבה אפשרית של דוד אמסלם ושחקני בית, אוהדים לוחצים על טביב: "שמים לקורצקי מוקשים לפני שהתחיל"

one

בבית"ר ירושלים מתחילים להכין את העונה הבאה. לאחר הסיכום בין אלי טביב למנחם קורצקי, הסוגיות הבוערות על הפרק הם מינוי הצוות שיצטרף לקורצקי והשחקנים המסיימים חוזה במועדון. על פניו נראה כי בית"ר עומדת לאבד זהות בקיץ הקרוב והדבר מלחיץ לא מעט אוהדים וגם את אנשי המועדון.

בנוגע לעמדת עוזר המאמן, מנחם קורצקי עדיין לא הודיע לאלי טביב את החלטתו הסופית בנוגע לצוות המקצועי שיצטרף אליו אך גורמים בבית"ר אומרים כי מה שמפריד בין דוד אמסלם להישארות במועדון הוא דווקא הנושא הכספי והרצון לחסוך במשרה זאת. גורמים במועדון אמרו כי "קורצקי רוצה את אמסלם אך עושים קיצוצים בכל פינה ונראה שמעדיפים לחסוך כמה אלפי שקלים לחודש ולוותר על אמסלם. בכלל, מוותרים פה על אנשים של שנים במועדון".

אגב, שחקנים בבית"ר אמרו היום כי "האווירה בשבועיים האחרונים רעה מאוד, אפילו מגעילה. אנשים לא שמים לב ששחקנים בכלל לא רוצים להיות כאן. בסוף יישארו כאן רק אופיר קריאף ושכירי חרב מסביבו. אם לא תישאר זהות בבית"ר לא יישאר כלום, אולי באמת עדיף לשחק במושבה כי הזהות של בית"ר ירושלים גם ככה נעלמת".

אגב, כבר אתמול בטדי נקראו קריאות כנגד הצוות המקצועי החדש וגורמים בבית"ר אמרו כי "קורצקי צריך גב ואמונה גם מטביב, גם מהמועדון וגם מהקהל ובמקום זה שמים לו מוקשים עוד לפני שהתחיל. לא יהיה תקציב גדול, בית"ר לא תתמודד על אליפות או כרטיס לאירופה, הדבר היחיד שבית"ר יכולה לחיות ממנו זה זהות וחיבור עם הקהל".

הסוגיות הללו ימשיכו להעסיק את אלי טביב ואנשי המועדון בתקופה הקרובה וייתכן שהדברים יהיו תלויים גם בסיוע הכלכלי שיקבל, כולל מראש העיר ניר ברקת. גורמים במועדון אמרו כי "אם ישאירו את טביב לבד אז הוא יילך למקומות שלא יעניין אותו כלום חוץ מכסף ומי שייפגע זה רק המועדון".

אלי טביב. קובי אליהו
אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully