וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מייקל ג'קסון הוריד את פולהאם מהפרמיירליג

הבעלים לשעבר אל פאייד משוכנע "כשהפסל של ג'קסון מחוץ לאצטדיון הוסר, המזל נגמר. זה היה קמע, עכשיו כולם בוכים"

ההצגה:

וההסרה:

ביום שבת האחרון פולהאם ירדה מהפרמיירליג אחרי 13 שנים רצופות. הבעלים הקודם של המועדון, מוחמד אל פאייד יודע בדיוק למה. המצרי-אנגלי, שמכר את פולהאם לשאהיד קאן שבקיץ האחרון תמורת סכום שנע סביב 150 מיליון ליש"ט, טוען שהורדת הפסל של מייקל ג'קסון מחוץ לקרייבן קוטג' פגעה במועדון.

זמר הפופ המנוח היה מצוי ביחסים חמים עם אל פאייד וב-1999 אפילו הגיע לצפות במשחק של הקוטג'רז נגד וויגאן. ב-2011 הבעלים הציב מחוץ לאצטדיון של הקבוצה פסל של הזמר האמריקאי בגובה של כ-2.30 מטר. רוב האוהדים של פולהאם שנאו את הפסל ורק חיכו ליום בו הוא יוסר. כשקאן שרכש את המועדון התייעץ עם כמה מהם, הוא קיבל את ברכת הדרך להוריד אותו והפסל הועבר למוזיאון במנצ'סטר.

"לפסל הזה היה קסם וכשהוא הוסר, המזל של פולהאם הוסר ביחד איתו. עכשיו אנחנו משלמים את המחיר", אמר אמש (שלישי) אל פאייד, "כשקאן ביקש ממני להזיז אותו, אמרתי לו שהוא השתגע. זה פסל נפלא, אבל עכשיו הוא כבר לא מחוץ לאצטדיון והקבוצה ירדה ליגה".

אל פאייד הוסיף: "קאן התקשר אלי לא מזמן ואמר לי שהוא רוצה להחזיר את הפסל, אבל אמרתי לו שאין סיכוי. זה ממש מעציב, זה היה קמע. פולהאם לעולם לא הייתה יורדת עם הוא היה נשאר במקומו, אבל עכשיו היא נשרה, עכשיו קאן בוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully