וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאום הפרידה? צפו בריאן גיגס דומע במנצ'סטר

הוולשי התרגש בנאום לאוהדי יונייטד וסירב להתייחס לפרישתו הצפויה: "הימים הטובים יחזרו". ההודעה על מינוי ואן חאל נדחה

ריאן גיגס, מנצ'סטר יונייטד. AP
סיומו של עידן? גיגס/AP

האם זה היה נאום הפרידה של ריאן גיגס ממנצ'סטר יונייטד? הכוכב הוולשי של הקבוצה, שממלא את מקום המאמן בשלושת המשחקים האחרונים במקום דייויד מויס המפוטר, הכניס את עצמו אתמול (שלישי) כמחליף במהלך הניצחון של יונייטד 1:3 על האל סיטי, ובסיום המשחק פנה לאוהדים באולד טראפורד, אבל סירב לדבר על פרישה.

עם זאת, על פי כל ההערכות, זה היה המשחק האחרון של גיגס בן ה-40 במנצ'סטר יונייטד, על אף שהשחקן עצמו לא התייחס לסוגיה. בנאום שאחרי המשחק הוא נראה נרגש, נפרד מבלם הקבוצה נמניה וידיץ', והבטיח לאוהדים שההצלחות עוד יחזרו.

"אני רוצה להודות לכם, האוהדים, בשם השחקנים והצוות המקצועי, על התמיכה שלכם השנה", אמר גיגס, "תודה מיוחדת גם לנמניה, שעוזב אותנו השנה, ואנחנו מאחלים לו בהצלחה.

"אנחנו יודעים שזו הייתה עונה קשה, ושבשנים האחרונות פינקנו אתכם עם ההצלחות שחווינו, אבל התמיכה שלכם מעולם לא השתנתה. אני בטוח שבשנים הקרובות נחווה יותר הצלחות. אני רוצה שתמשיכו ללעודד ולתמוך, וראיתם היום קמצוץ מהעתיד (ג'יימס ווילסון שכבש צמד)... ניתן לצעירים הזדמנויות, ונמשיך לתקוף. תמשיכו לתמוך בנו, והימים הטובים עוד יחזרו".

* "סקיי" מדווח היום שההודעה הרשמית של מנצ'סטר יונייטד על מיונויו של לואי ואן חאל נדחתה, וצפויה להתפרסם רק בשבוע הבא. "זו לא שאלה של 'אם', אלא רק שאלה של 'מתי'", אמר גורם בכיר במנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully