וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי עדיין מושלמת בפלייאוף, סן אנטוניו הביסה

האלופה הביסה ללא קושי 86:107 את ברוקלין ועלתה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר, לברון ג'יימס (22) וריי אלן (19) שמרו על מאזן נקי בפלייאוף. סן אנטוניו הביסה 92:116 את פורטלנד, פארקר צלף 33 נקודות

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
לברון ג'יימס, מיאמי היט/AP

חצאי הגמר האזוריים בפלייאוף ה-NBA נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי) עם הצהרה ברורה. ראשונה הייתה זו האלופה מיאמי שפירקה את ברוקלין בדרך לניצחון 86:107 קליל. גם סן אנטוניו לא התקשתה כשהביסה 92:116 את פורטלנד, ועלתה גם היא ל-0:1 בסדרה אחרי משחק נהדר של טוני פארקר.

קווין דוראנט הוכתר כ-MVP, צפו בנאום הזכייה המרגש

כריס בוש, מיאמי היט, מול קווין גארנט, ברוקלין נטס. AP
כריס בוש, מיאמי היט, מול קווין גארנט, ברוקלין נטס/AP

מיאמי - ברוקלין 86:107 (ההיט עלו ל-0:1 בסדרה)

במהלך העונה הרגילה ברוקלין ניצחה את מיאמי בכל ארבעת המפגשים ביניהן, ורבים העריכו כי האלופה תתקשה מול פול פירס וחבריו גם בפלייאוף, אבל הלילה לברון ג'יימס הוכיח שוב שהפלייאוף והעונה הרגילה הם עולמות שונים לגמרי, כשהצעיד את אלופת השנתיים האחרונות לניצחון קל במשחק הראשון בסדרה מול הנטס.

אחרי שמונה ימים ללא משחק, בעקבות הסוויפ הקליל של מיאמי מול שארלוט בסיבוב הראשון, המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, כשדרון וויליאמס קבר שלשה על הבאזר והוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 43:46 למארחת. אבל ברבע השלישי מיאמי רשמה ריצת 9:24 בהנהגתו של לברון, שסיים את הערב עם 22 נקודות ב-10 מ-15 מהשדה, ונראה שוב חד ומלא מוטיבציה.

ריי אלן פגש לראשונה במשחק פלייאוף את חבריו לשעבר מהביג-3 בבוסטון, ונראה נהדר עם 19 נקודות ו-4 מ-7 מהשלוש. כריס בוש הוסיף 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, דווין וויד קלע 14 בלי מאמץ מיוחד, מריו צ'אלמרס הוסיף 12, ומיאמי, עם סגל בריא ורחב, עדיין ללא הפסד בפלייאוף הזה, רק מזכירה לכולם שוב ושוב שהיא עדיין האלופה, כשהלילה גם השלימה היטב את התוכנית ההתקפית שלה כשקלעה ב-57 אחוז מהשדה, כולל 52 נקודות בצבע.

מנגד, ברוקלין התפרקה בחצי השני, אולי בגלל התשישות והעומס, ולא נראתה מוכנה לקרב. דרון וויליאמס קלע 17, ג'ו ג'ונסון הוסיף 17, אבל פול פירס הסתפק ב-8 נקודות, ואחרי רוי היברט, קווין גארנט היה לסנטר השני ברציפות במזרח שמשלים משחק עם 0 נקודות (לראשונה זה 139 משחקים לא קולע במשחק פלייאוף).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
למרקוס אולדרידג', פורטלנד בלייזרס, מול טיאגו ספליטר, סן אנטוניו ספרס. AP
הבלייזרס סיימו את המשחק עם 9 אסיסטים בלבד. אולדרידג'/AP

סן אנטוניו - פורטלנד 92:116 (הספרס עלו ל-0:1 בסדרה)

זה הלך קל מהצפוי. סן אנטוניו פשוט התנפלה על פורטלנד בדרך לתבוסה במשחק הראשון בסדרה, כשבראש החבורה עומד טוני פארקר, שממשיך את הכושר הנהדר שלו בפלייאוף: הגארד הצרפתי צלף 33 נקודות (13 מ-24 מהשדה, 13 נקודות ברבע הראשון) וחילק 9 אסיסטים כדי להצעיד את חבריו לעוד ניצחון, שמרמז שאחרי החיים הקשים מול דאלאס, הפעם זה עשוי להיראות אחרת. מרקו בלינלי הוסיף 19 נקודות למנצחים (7 מ-9 מהשדה), קוואי לאונרד קלע 16 נקודות וקלט 9 כדורים חוזרים, טים דאנקן סיפק עוד דאבל דאבל (12 ו-11), והספרס, עם שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, בנוסף לניצחון גם מצליחים להעניק מנוחה לכוכבים המתבגרים לקראת המשך הסדרה, כשהמשחק היה גמור כבר בהפסקה.

מנגד, פורטלנד סבלה מערב קליעות רע, וסיימה את המשחק עם 37 אחוז מהשדה. למרקוס אולדרידג' היה יעיל עם 32 נקודות (12 מ-24) ו14 ריבאונדים, אבל דמיאן לילארד הסתפק ב-17 ב-6 מ-15 מהשדה, ניקולה באטום קרטע עם 7 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה, ווסלי מתיוז הפעם הסתפק ב-8 נקודות, והקבוצה סיימה את המשחק עם 9 אסיסטים בלבד ו-20 איבודי כדור.

הפעם הספסל של סן אנטוניו הצליח לתת תרומה חשובה, אחרי סדרה מאכזבת מול דאלאס. רק מאנו ג'ינובילי (2 נקודות, 0 מ-6 מהשדה, 5 אסיסטים) המחיש איזשהו סימן מדאיג אצל הספרס, אבל ספק עד כמה זה מדאיג אותם כרגע.

ווסלי מתיוז פורטלנד בלייזרס מול טים דאנקן סן אנטוניו ספרס. AP
ווסלי מתיוז פורטלנד בלייזרס מול טים דאנקן סן אנטוניו ספרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully