וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה ותהיה באלופות, פיורנטינה הופתעה

מחזיקת הגביע חגגה עם 0:3 על קליארי, אחרי שהרביעית הפסידה 4:3 לססואולו במשחק משוגע. שלושער לברארדי, רוסי כבש

שחקני נאפולי חוגגים. AP
אחרי הגביע, יש גם כרטיס לצ'מפיונס. נאפולי חוגגת/AP

שלושה ימים אחרי גמר הגביע הטעון ביניהן, נאפולי ופיורנטינה חזרו הערב (שלישי) לליגה האיטלקית. הסגולים לא התאוששו מההפסד באולימפיקו והפסידו הפעם בביתם 4:3 לססואולו, שעלתה מעל הקו האדום. מחזיקת הגביע נאפולי הבטיחה בכך את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, וחגגה את ההישגים עם הקהל הביתי בניצחון 0:3 על קליארי.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה. AP
בשורות טובות לנבחרת איטליה. ג'וזפה רוסי לאחר השער/AP

פיורנטינה - ססואולו 4:3

השחקנים של וינצ'נזו מונטלה אפשרו לססואולו לברוח מהקו האדום, בתום משחק נטול הגנות ורב שערים. דומניקו ברארדי היה כוכב הערב, כשהבקיע בפעם השלישית העונה לפחות שלושער (הכי הרבה בליגות הבכירות באירופה יחד עם לואיס סוארס וליאונל מסי). החלוץ הצעיר כבש בפנדל בדקה ה-23 אחרי נגיעת יד של בורחה ואלרו, נהנה מבישול ענק של ניקולה סאנסונה בדקה ה-33 וקינח בדקה ה-42 עם בעיטה מזווית אלכסונית. שלושער תוך 20 דקות, ו-16 שערי ליגה העונה.

גונסאלו רודריגס צימק בפנדל בדקה ה-57, סאנסונה הגיב עם מבצע אישי בחלוף שמונה דקות ובדקה ה-72 הגיע הרגע המרגש של המשחק. ג'וזפה רוסי, שנכנס שבע דקות קודם לכן, הרשית אחרי דאבל פס עם ואלרו וחגג שער ראשון אחרי 135 ימים (גם הקודם מול ססואולו), אחרי שנעדר מינואר ורק בשבת שב למגרשים. חואן קואדרדו הקפיץ מעל השוער ופנימה בדקה ה-75 והקטין ל-4:3 בלבד, אבל ג'אנלוקה פגולו מנע מרוסי שוויון בתוספת הזמן ושער של ואלרו נפסל בגלל נבדל. ססואולו פתחה פער של שתי נקודות מבולוניה, פיורנטינה תנסה להבטיח לפחות את המקום הרביעי במחזור הבא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דומניקו ברארדי שחקן ססואולו. AP
כמו מסי וסוארס. דומניקו ברארדי/AP

נאפולי - קליארי 0:3

מחזיקת הגביע הטרייה הציגה את התואר בסן פאולו, חגגה גם את הבטחת הכרטיס לפלייאוף ליגת האלופות וקיבלה יריבה שלא ממש הפריעה. דריס מרטנס העלה את נאפולי ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-33, כאשר 10 דקות לאחר מכן גוראן פאנדב גלגל לרשת החשופה אחרי הכנה של חוסה קאייחון.

השוער האורח מרקו סילבסטרי גרם לפנדל והורחק בדקה ה-54, אבל מארק האמשיק ירה למשקוף מהנקודה הלבנה ופספס הזדמנות לשבור את הבצורת שמעיקה עליו מאז נובמבר. למרות זאת, דקה לאחר מכן נאפולי השיגה את השלישי, עם השוויצרי בלרים דז'מאילי שהיה על הריבאונד והכניע את ולאדה אברמוב. נאפולי שיפרה את מאזנה ל-72 נקודות וכאמור הבטיחה את המקום השלישי. קליארי תתכונן לעונה הבאה שלה בסרייה A.

רפא בניטס עם הגביע האיטלקי. AP
הציג את הגביע בסן פאולו. רפא בניטס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully