וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה באליפות, ואז הפסידה

מונאקו סיימה ב-1:1 מול גנגאן והכתירה בפעם השנייה ברציפות את הקבוצה מהבירה, שפישלה בביתה ונוצחה 2:1 בידי ראן

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
חגיגה צורמת. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

שבוע וחצי לאחר שפספסה הזדמנות להבטיח אליפות בסושו, פריס סן ז'רמן קיבלה הערב (רביעי) מתנה ממונאקו במחזור ה-36 וחגגה אליפות שנייה ברציפות ורביעית בתולדותיה. השנייה בטבלה הסתפקה ב-1:1 ביתי מול מחזיקת הגביע גנגאן, וכך הפער צומק לשבע נקודות ואפשר לאנשי פ.ס.ז' לפתוח את השמפניות עוד לפני פתיחת המשחק מול ראן, בו הציגה האלופה יכולת מאכזבת ונוצחה 2:1.

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
כבש ראשון. אסקיאל לאבצי/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ראן 2:1

כמו בעונה שעברה, הקבוצה מהבירה קיבלה את התואר באופן רשמי במחזור ה-36 אך זה קרה לה עוד לפני שריקת הפתיחה בפארק דה פראנס. לראשונה בתולדותיה לקחה פריס סן ז'רמן שתי אליפויות רצופות, אך המסיבה התקלקלה בעקבות הפסד ביתי ראשון בליגה הצרפתית מאז 17 בנובמבר 2012. כמו הערב, גם אז היה זה 2:1 מול ראן.

זלאטן איברהימוביץ' חזר אחרי יותר מחודש ונכנס כמחליף בדקה ה-57, אך לא הצליח למנוע מקבוצתו את ההפסד ביום חגה. ראן, שהייתה זקוקה לניצחון כדי להבטיח הישארות, התאוששה במהרה מההפסד בגמר הגביע לגנגאן וגם מהשער שספגה מאסקיאל לאבצי אחרי שלוש דקות, הודות לחטיפת כדור של אדינסון קבאני. פואד קאדיר (23) ופול ז'ורז' אנטפ בכדור חופשי מוזר (27) ביצעו מהפך מהיר ויחד עם השוער בנואה קוסטיל שמרו על התוצאה עד לשריקת הסיום. פ.ס.ז' אלופה, אך באקורד צורם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני פריס סן ז'רמן לאחר הזכייה באליפות. רויטרס
יש אליפות. שחקני פריס סן ז'רמן בסיום/רויטרס

מונאקו - גנגאן 1:1

בצל הידיעות על הפרידה הקרבה מהמאמן קלאודיו ראניירי ואחרי שכבר הבטיחה את המקום השני והחזרה לליגת האלופות אחרי עשור, מונאקו לא הבריקה במגרשה הביתי ולא הצליחה לנקום בגנגאן על ההדחה הכואבת בחצי גמר הגביע. האורחים, שחגגו בשבת זכייה שנייה בגביע, חזרו לצרות התחתית ובדקה ה-77 ספגו. המחליף נביל דיראר נזקק לדקה אחת בלבד כדי לפרוץ בימין ולהגביה לעבר דימיטאר ברבאטוב, שנגח את שער הליגה השישי שלו העונה. מונאקו הרגישה שהיא דוחה את חגיגות האליפות של פ.ס.ז' בעוד שעתיים, אך פתיח אטיק המחליף ירה בחצי יעף את השוויון חמש דקות לסיום והציב את גנגאן שתי נקודות מעל הקו האדום. מוסטפה דיאלו הורחק בדקה ה-88 משורות גנגאן.

ז'ואאו מוטיניו שחקן מונאקו מול יונוס סנקארה שחקן גנגאן. רויטרס
הנקה לא הושגה. ז'ואאו מוטיניו מול יונוס סנקארה/רויטרס
קלאודיו ראניירי מאמן מונאקו. רויטרס
לקראת פרידה. קלאודיו ראניירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully