וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זה משחק מפתח בסדרה"

6.5.2014 / 19:02

מכבי תל אביב תתארח אצל גלבוע/גליל (19:00, 5+ לייב) למשחק 2. צפו בפרסומת חדשה ליורוליג בהשתתפות שון ג'יימס

שחקן מכבי תל אביב אנדריאה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון טוני יאנגר. יותם רונן
ז'יז'יץ' במשחק 1/יותם רונן

רבע גמר הפלייאוף יימשך מחר (רביעי) כשהפועל גלבוע/גליל תארח את מכבי תל אביב למשחק מספר 2 (19:00, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק לאחר שהציגה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה במשחק, בשבת ביד אליהו, קלעה 93 נקודות, אך לא השכילה לגנוב ניצחון. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת ההתקפית של השחקנים, ומקווים שעם החזרה לאולם הביתי בגן נר יוכלו לעצור את משחק ההתקפה של הצהובים, שקלעו ב-44 אחוזים מחוץ לקשת. בגלבוע מאמינים כי לאחר זמן רב האולם הביתי יתקרב לתפוסה מלאה, וחולמים שניתן להחזיר את הסדרה גם למשחק רביעי.

הניצחון הקשה על השחקנים של שרון דרוקר רק לימד עד כמה מכבי תל אביב לא מפוקסת ברבע גמר הפלייאוף עד כה. הצהובים הציגו את אחד ממשחקי ההגנה הגרועים ביותר שלהם העונה, אפשרו לקבוצה ממול להגיע להרבה מצבי קליעה נוחים, ורק בשל יכולת התקפית טובה והרבה אופי וניסיון נמנעו מהפסד בית מביך. מכבי מגיעה למשחק רביעי ברציפות ללא סופוקליס שחורציאניטיס המושעה, כשאת מקומו תופס אנדריאה ז'יז'יץ'. דווין סמית' צפוי לחזור לשחק, אבל לא ברור כרגע כמה דקות יוכל לשחק.

"משחק החוץ מחר בגליל הוא משחק מפתח בסדרה", אמר עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. "אחרי משחק קשה ביד אליהוף בו הגליל שיחקו מצוין בהתקפה וקלעו באחוזים מדהימים, אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו כדי לנצח גם את משחק 2 ולחזור הביתה עם יתרון מבטיח".

המספר הנוסף

3 - פעמים העונה ספגה מכבי תל אביב יותר מ-90 נקודות במשחק, לאחר שבעונה שעברה שיא הנקודות שספגה עמד על 89 נקודות מהפועל אילת.

22.2 - נקודות בממוצע למשחק לג'ראלד רובינסון בארבעת המחזורים האחרונים.

134 - נקודות מדד השיגה מכבי תל אביב בניצחון בגן נר בסיבוב הראשון, השיא שלה העונה בליגת העל.

יעמוד למבחן: ריק ג'קסון. הסנטר החזק של גלבוע/גליל יצטרך לנצל את החסרון של הצהובים מתחת לסלים ולדחוף את הקבוצה שלו אם ברצונו להאריך את העונה בעוד משחק אחד לפחות.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי מקבל את פרס יקיר העיר תל אביב. אורי טאוב,
שמעון מזרחי מקבל את פרס יקיר העיר תל אביב/אורי טאוב

צפו: פרסומת חדשה ומגניבה ליורוליג, בהשתתפות שון ג'יימס

מכירים את הטרנד החדש ברשת, של דאנקים מתוך בריכה? מאות סרטונים עם שלל דאנקים מרשימים מהמים כבר הופצו ביוטיוב, וביורוליג החליטו לקחת את העניין ברצינות. אז הם איגדו כמה כוכבי יורוליג, וביניהם קייל היינס מצסק"א, רובין בנצינג מבאיירן מינכן סרחיו רודריגס מריאל מדריד ושון ג'יימס ממכבי תל אביב, שנותנים את הטייק שלהם לסרטונים ויראליים. התוצאה לא רעה בכלל.

והנה מאחורי הקלעים של הפרסומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully