וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ההגנה של העונה ביורוליג: בריאנט דנסטון

אקס בני השרון וחולון, שעשה חיל באולימפיאקוס העונה, זכה למירב קולות המאמנים והקדים במעט את קייל היינס מצסק"א

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס מול שחקן אולימפיאקוס בריאנט דנסטון. GettyImages
התאקלם בצורה נפלאה. דנסטון מול דיאמנטידיס/GettyImages

שבוע וחצי לפיינל פור, ביורוליג ממשיכים לחלק את פרסי סיום העונה. אחרי שקית' לנגפורד גרף את תואר מלך הסלים על שם אלפונסו פורד, היום (שלישי) חולק תואר שחקן ההגנה של העונה, וגם בו זכה שם שמוכר לנו מהעבר. בריאנט דנסטון, בעבר בבני השרון והפועל חולון וכיום שחקן אלופת אירופה אולימפיאקוס, זכה במירב הקולות ממאמני היורוליג, שקובעים את המנצח. הוא הקדים את קייל היינס - אותו החליף באולימפיאקוס - בקולות בודדים בלבד.

דנסטון בן ה-27 הגיע לאולימפיאקוס בקיץ האחרון מוארזה האיטלקית, ומיד הפך לשחקן חשוב מאוד. הוא זכה בתואר השחקן המצטיין של המחזור שלוש פעמים העונה, והעמיד ממוצעים של 10.3 נקודות (67% מהשדה), 5.3 ריבאונדים, 1.1 חטיפות ו-1.3 חסימות (מקום ראשון ביורוליג). אגב, דנסטון הוא גם השחקן הראשון בעשור האחרון ביורוליג שמגיע ל-30 חסימות ו-39 חטיפות לפחות בעונה. דנסטון הוא הזוכה השישי בסך הכל בתואר. הוא נישל את סטפון לאזמה מפנאתינייקוס, זוכה העונה שעברה. בעבר היה התואר נחלתו הפרטית של דימיטריס דיאמנטידיס, שזכה בו שש פעמים.

דנסטון אף היה מנקודות האור בסדרת ההצלבה מול ריאל מדריד, בסופה אולימפיאקוס - אלופת אירופה פעמיים ברצף - הודחה. במהלך הסדרה הוא העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully