וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי הזמין את שחקני יוסטון להתאמן בישראל בקיץ

הארדן, הווארד ("זו תהיה חוויה מדהימה") פארסונס, בברלי ואחרים הביעו נכונות להגיע ארצה. כספי: "המדינה שלנו תשתגע"

שחקני יוסטון רוקטס עומרי כספי, פטריק בברלי, ג'יימס הארדן. Thomas B. Shea, GettyImages
לנו זה נשמע טוב. כספי והחברים/GettyImages, Thomas B. Shea

העונה של יוסטון נגמרה במפח נפש גדול בדמות הפסד לפורטלנד בשישה משחקים כבר בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA, אך עומרי כספי, הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הגדולה בתבל, כבר מביט קדימה. הבוקר (שלישי) פורסם ביוסטון כי כספי הזמין את חבריו לרוקטס לבקר בישראל בקיץ הקרוב, ולהתאמן איתו לקראת העונה הבאה. בין השחקנים שהביעו רצון להגיע לארץ הקודש נמצאים שניים מהכוכבים הגדולים בליגה - ג'יימס הארדן ודווייט הווארד - כשגם פטריק בברלי, פרנסיסקו גרסיה, צ'נדלר פארסונס ואחרים עשויים להצטרף.

"זה יהיה פנומנלי. המדינה שלנו תשתגע", אמר כספי. "הזמנתי את כולם לבוא להתאמן יחד בישראל. זו תהיה חוויה גדולה לכולם, כל המאמנים בישראל יבואו לראות אותם וזה יהיה אדיר. אמרתי להם - בואו תראו איך זה מרגיש, תהיו קצת בישראל, תראו את המדינה ממנה באתי, וזה יחבר אותנו כקבוצה".

"דווייט בהחלט מעוניין", סיפר הפורוורד הישראלי שלא קיבל דקות משחק בפלייאוף. "צ'נדלר גם אמר שהוא מעוניין, גם ג'יימס ופרנסיסקו. אני וסיסקו חברים טובים. פטריק יבוא, כך שזה יהיה כיף".

הווארד עצמו הגיב לרעיון בשמחה רבה: "אני מצפה לאפשרות להגיע לשם. חשוב שנבנה קשר גם מחוץ למגרש, נבין את הרקע של האנשים ומאיפה הם מגיעים. זו תהיה חוויה מדהימה עבורי, עבור המשפחה והחברים שלי, אבל גם לעומרי. להראות לו שהחברות גדולה מהכדורסל. אנחנו רוצים חברויות שימשיכו לנצח".

סנטר יוסטון רוקטס דווייט הווארד. GettyImages
תבוא, נדאג לך טוב. סופרמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully