וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הפסד היה גומר את העונה", סימאונה: "גורלנו בידינו"

המעידות של ריאל ואתלטיקו מדריד החזירו את ברצלונה למרוץ האליפות. מאמן הבלאנקוס נשם לרווחה אחרי שרונאלדו השווה בדקה ה-90 מול ולנסיה: "הגול קריטי להמשך. פספסנו אפשרות, אבל הכול פתוח". מאמן אתלטיקו על ההפסד: "הליגה תהיה יותר מהנה מעכשיו". אוהדי בארסה אופטימים

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) קרים בנזמה (שמאל). GettyImages
זה ייגמר בשריקת הסיום של מחזור הנעילה. רונאלדו ובנזמה/GettyImages

"הליגה נפתחה מחדש!". כך סיכם עיתון "ספורט" הקטאלני את מעידתן של שתי הקבוצות ממדריד אמש (ראשון). כן, הליגה הספרדית ממשיכה לסדר לנו דרמות למכביר, והמאבק על תואר האליפות ימשיך להיות מותח עד לשריקת הסיום של מחזור הנעילה. זאת לאחר שהמוליכה אתלטיקו מדריד מעדה מול לבנטה כשנוצחה 2:0 ורצף תשעת הניצחונות שלה נקטע. אחריה עלתה ריאל מדריד למשחק בית נגד ולנסיה ושאפה לנצח ולצמק את הפער מהיריבה העירונית לשלוש נקודות, אולם גם הבלאנקוס מעדו, ורק שער שוויון מרהיב של כריסטיאנו רונאלדו בתוספת הזמן, לאחר שהסיט פנימה עם העקב, מנע מריאל הפסד, והם נפרדו מהעטלפים עם 2:2 מאכזב. המנצחת הגדולה של הערב היא ברצלונה, שאמנם מפגרת בשלוש נקודות מאתלטיקו ויש לה משחק אחד יותר מריאל, אבל חלום האליפות שלה עדיין קיים.

אתר "ספורט" הקטאלני ערך משאל בקרב הגולשים ושאל: "האם אתה מאמין שיקרה נס ונזכה באליפות?", כשהכוונה כמובן לזכייה של ברצלונה. 54% מבין יותר מ-3,000 גולשים ענו "כן", כלומר הם מאמינים שברצלונה, למרות מצבה בטבלה והמשחקים שנותרו לה, תזכה בסוף העונה בכתר.

פסגת הליגה הספרדית:

1. אתלטיקו מדריד 88 נקודות (36 משחקים)
2. ברצלונה 85 (36)
3. ריאל מדריד 83 (35)

מה נשאר לשלוש המוליכות?

אתלטיקו מדריד: מלאגה (בית), ברצלונה (חוץ)
ברצלונה: אלצ'ה (חוץ), אתלטיקו (בית)
ריאל מדריד: ויאדוליד (חוץ), סלטה (חוץ), אספניול (בית)

קשר ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
"רונאלדו הרוויח את התיקו מאוחר מדי עבור ריאל"/AP

"אתלטיקו תלויה בעצמה וצריכה ארבע נקודות לאליפות" סיכמו ב"אס" הספרדי את תוצאות המשחקים. "ריאל מדריד ירתה לעצמה ברגל. הנקודה נגד ולנסיה לא מספיקה, וההפסד של אתלטיקו מחזיר את בארסה למרוץ האליפות. דייגו אלבס היה הרואי נגד רונאלדו".

"רונאלדו הציל את ריאל", נכתב בעיתון "מארקה", שהזכיר גם את ההחמצות הרבות של CR7 לאורך המשחק. "רונאלדו הרוויח את התיקו מאוחר מדי עבור ריאל, זה היה ערב מלא בטוויסטים והמרדף אחרי האליפות פתוח".

מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי: "הגול של רונאלדו חשוב מאוד כי הפסד היה גומר את העונה בליגה. זה היה גול קריטי שיכול להיות מכריע בהמשך. פספסנו הזדמנות, כמו שאמרתי כבר בעבר, הליגה תוכרע במחזור האחרון. זה היה שבוע קשה לכל שלוש הקבוצות שרצות לאליפות. המשחקים באירופה עייפו אותנו. זה גם מה שקרה לצ'לסי. עכשיו אנחנו צריכים לשחק שוב ביום רביעי, אבל אני בטוח שזה כבר לא ישפיע עלינו כי אנחנו רגילים לשחק פעמיים בשבוע. התחלנו טוב את המשחק אבל אחר כך היה לנו קשה לשחק באותה אינטנסיביות. ולנסיה שיחקה משוחרר כי אין עליה לחץ. פספסנו אפשרות להתקדם בליגה אבל זה לא נגמר עדיין. הליגה פתוחה מתמיד".

"עדיין חסר לנו משחק אחד לעומת אתלטיקו, אבל הכול יכול לקרות עד סוף העונה, יהיה קשה עד לסוף העונה, תיקו זאת לא תוצאה רעה לפי איך שהמשחק התפתח", אמר שוער ריאל דייגו לופס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. רויטרס
"זה היה שבוע קשה לכל שלוש הקבוצות שרצות לאליפות"/רויטרס

"האלבנטה שבמרכז החדר", הייתה כותרת ה"מארקה" להפסד של אתלטיקו, על משקל האימרה "הפיל שבמרכז החדר". "אתלטיקו חטפה נוקאאוט מדהים. גורלה עדיין בידיה, אבל אסור לה למעוד יותר", נכתב.

ב"דפורטיבו אל מונדו" הקטאלני חגגו את מעידת המדרידאיות: "לבנטה הפכה את הליגה ללוהטת. הליגה בורחת לריאל". בעיתון ניתחו את סיכויי הקבוצות לזכות באליפות, וציינו שבטבלה הפנימית לאתלטיקו יש יתרון על ריאל משום שסיימה את המשחקים נגדה העונה בניצחון ותיקו. "אם אתלטיקו תנצח את שני המשחקים האחרונים היא תזכה באליפות עם 94 נקודות. ריאל יכולה להגיע למקסימום של 92 נקודות, וברצלונה למקסימום של 91 נקודות. בתרחיש מסוים, גם תיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו יכול להספיק לאתלטיקו כדי לזכות".

"הליגה תהיה יותר מהנה מעכשיו", אמר מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה, שהפתיע לאחר המשחק ואמר שההפסד ללבנטה הוא הדבר הכי טוב שקרה לקבוצתו. "אנחנו עדיין שולטים בגורלנו, עכשיו אנחנו צריכים לתת כל מה שיש לנו, כל מה שנשאר לנו, עד הסוף".

עם שריקת הסיום, שחקן לבנטה פפה דיופ התקרב ליציע אוהדי אתלטיקו ורקד מולם בהפגנתיות. לאחר מכן, הסביר כי ספג קללות על רקע גזעני והריקוד היה התגובה לכך. "הם קראו לי קוף, אז התקרבתי אליהם וחיקיתי תנועות של קוף. נמאס לי מהגזענות בכדורגל, יש יותר מדי מזה".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
"עכשיו אנחנו צריכים לתת כל מה שיש לנו, כל מה שנשאר לנו, עד הסוף". סימאונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully