וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מופתע מאיך שנוריץ' שיחקו, הם לא תקפו"

המיוחד, שבעצמו ספג ביקורות על סגנון הגנתי, תקף לאחר התיקו. האוהדים שרקו בוז, וגם: למה אשלי קול דמע בסיום?

שחקן צ'לסי אשלי קול עם ג'ון טרי. טוויטר, צילום מסך
משחק אחרון בסטמפורד ברידג'? קול מתנחם בזרועותיו של ג'ון טרי/צילום מסך, טוויטר

ימים סוערים עוברים צ'לסי וז'וזה מוריניו. אחרי הפסד ליגה ביתי לסנדרלנד והדחה מחצי גמר ליגת האלופות בידי אתלטיקו מדריד, הבלוז ספגו הערב (ראשון) מהלומה נוספת כשסיימו ב-0:0 מאכזב עם נוריץ', שסתם את הגולל כמעט באופן סופי בנוגע לאפשרות שהיא תזכה באליפות.

דרמה לא פחות גדולה התרחשה עם שריקת הסיום. אוהדי צ'לסי חרגו ממנהגם והשמיעו שריקות בוז לעבר השחקנים, ואם לא די בכך, המגן הוותיק אשלי קול נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מזיל דמעה, ככל הנראה בעקבות העובדה שייתכן שהיה זה משחקו האחרון בסטמפורד ברידג', קול, שהגיע לצ'לסי ב-2006 ונשאר בה ללא הפסקה, מסיים חוזה בקיץ הקרוב ועל פי דיווחים באנגליה עשוי לראות את הדרך החוצה.

"הם לא שיחקו כדי לנצח", התלונן בסיום ז'וזה מוריניו, שכזכור ספג בעצמו האשמות על סגנון משחק הגנתי מדי בשבועות האחרונים. "היה משחק שקט בגלל שאנחנו רצינו שלוש נקודות והם לא באו לשחק. המחצית הראשונה הייתה ייאוש גדול. תוכנית המשחק שלהם הפתיעה אותי, אבל כל אחד יכול לשחק איך שהוא רוצה. זו אחריות שלהם. ציפינו שבמחצית השנייה הם יהמרו על הכל ויהיה משחק משוגע, אבל זה לא קרה. להיפך, הם רק הגנו יותר, אבל אין לנו זכות לבקר אותם. פשוט לא היינו מספיק טובים".

כמו אשלי קול, גם לג'ון טרי יסתיים החוזה בקרוב, אך הוא אמור לעזוב. "אני רוצה להישאר כאן בכל ימיי ככדורגלן, ומקווה שכך יהיה. כרגע אנחנו בשיחות על הארכת חוזה, אבל היו לנו משחקים גדולים אז לא דיברנו על זה ממש. הם יודעים שאני רוצה להישאר".

0:0 לצ'לסי עם נוריץ', האליפות מתרחקת

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. רויטרס
הבונקריסט תוקף. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully