וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חגגה אליפות: "עכשיו רוצים 100 נקודות"

השחקנים השתוללו משמחה בבית המלון והזכירו שהם רוצים שיא נקודות. טוטי בירך את בופון, קייליני: "מסע נהדר ומלא אמוציות"

שחקני יובנטוס חוגגים בבית המלון

למרות שהיא תשחק רק מחר בבית נגד אטאלנטה (שני, 22:00), יובנטוס זכתה הערב באליפות איטליה - הסקודטו ה-30 של האימפריה מטורינו (לא כולל שתי אליפויות הקאלצ'ופולי). תבוסה 4:1 של רומא בקטאניה עשתה את העבודה עבור הגברת הזקנה, שחוגגת כמה ימים אחרי ההדחה המאכזבת בחצי גמר הליגה האירופית.

שחקני יובה נמצאים ביחד בבית מלון לקראת המשחק מחר והם צפו במשחק של רומא ביחד. עם שריקת הסיום למשחק בסיציליה, הם פצחו בחגיגות ופתחו בקבוקי שמפניה.

אוהדים רבים יצאו לחגוג בפיאצה סן קרלו בטורינו ובאתר הרשמי של המועדון נכתב "CAMPIONI D'ITALIA, CAMPIONI D'ITALIA, CAMPIONI D'ITALIA". בהמשך ציינו שם ש"אנחנו אלופים בפעם ה-32 והשלישית ברציפות". ביובנטוס כמובן עדיין זוקפים לזכותם את שני התארים שהופשטו מהם ב-2004-05 וב-2005-06.

ב"סקיי איטליה" העלו לשידור משותף את קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי ואת שוער וקפטן יובה, ג'אנלואיג'י בופון. טוטי בירך את השוער וגם אמר לו בחיוך: "אתה נראה זקן". בופון השיב לו: "מצטער, אני לא שומע אותך בגלל החגיגות פה".

יובנטוס היא הקבוצה החמישית בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי שזוכה בשלוש אליפויות רצופות. היא כבר זכתה בחמש רצופות בשנים 1931-1935 ואחריה הגיעה טורינו שעשתה את זה בשנות ה-40, למרות הפסקה בגלל מלחמת העולם השנייה. אחר כך הגיעה מילאן הגדולה של תחילת שנות ה-90 שזכתה באליפויות בשנים 1991-1994 ואינטר זכתה בחמש בשנים 2006-2010, אם כי אחת מהן רק על הנייר.

שיא הנקודות לעונה כשהליגה כוללת שלוש קבוצות וניתנות שלוש נקודות לניצחון, שייך לאינטר מודל 2006-07, שצברה אז 97. אנטוניו קונטה ושחקניו לא רק מכוונים לשבירת השיא, אלא גם להפיכת הקבוצה שלהם לראשונה שצוברת 100 נקודות. את שיא הניצחונות בעונה אחת, גם הוא של אותה אינטר, יובה כבר השוותה: 30. מחר נגד אטאלנטה, היא תוכל לשבור אותו.

"זו הפעם השנייה בה אני חוגג זכייה באליפות בלי לשחק, זה קרה לי גם לפני 10 שנים", סיפר השוער הוותיק ג'אנוליאיג'י בופון, "כמובן שאני מעדיף לזכות אחרי ניצחון על כר הדשא - הרגע הזה בו אתה מרגיש שאתה אלוף אחרי מאמץ פיזי ומנטלי. באופן כללי הכדורגל האיטלקי צריך להיות אסיר תודה לרומא על הדרך בה היא שיחקה העונה והחזיקה את מירוץ האליפות בחיים".

קרלוס טבס חגג אליפות במדינה רביעית. לפני כן הוא זכה בארגנטינה (בוקה ג'וניורס), ברזיל (קורינתיאנס) ואנגליה (מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי). החלוץ הארגנטינאי אמר: "השחקנים צפו במשחק בבית המלון והיה הרבה מתח. אני החזקתי מעמד רק חצי שעה לפני שנרדמתי. ציפיתי לנצח מחר ולחגוג, אבל עכשיו נוכל לעלות למשחק רגועים".

ג'ורג'יו קייליני הוסיף: "זה היה מסע נהדר, אבל הוא עוד לא נגמר כי אנחנו רוצים להיות הראשונים שמגיעים ל-100 נקודות. נהנה מהאירוע ההיסטורי הזה - מגיע לנו אחרי תשעה חודשים עמוסים באמוציות. אנחנו צריכים להודות לרומא, שדחקה בנו כל העונה וגרמה לנו להגיע ל-100 אחוז יכולת".

סבסטיאן ג'ובינקו, קלאודיו מרקיזיו ובקבוק שמפניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully