וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב הפסיד, גיא לוזון נשאר בפסגה

הקשר (16 דקות) וברוז' נוצחו 1:0 בידי אנדרלכט, סטנדרד ליאז' נותרה ראשונה. דאבור בישל בחגיגת השערים של גראסהופרס

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
בשבוע הבא מול לוזון. ליאור רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

מונס דאבור שיחק הערב (ראשון) 90 דקות והצטיין ב-0:5המרשים של גראסהופרס על השלישית בטבלה השוויצרית, יאנג בויז ברן. החלוץ הישראלי סחט הדיפה מהשוער האורח איבון מבוגו אחרי מבצע אישי כבר בדקה הרביעית, אבל שקלזן גאשי היה ראשון לריבאונד וכבש. בדקה ה-50 הוא בישל לאותו גאשי את ה-0:3.

הקשר האלבני היה כוכב המשחק וכבש את כל ארבעת השערים הראשונים, לפני שאנאטול נקאמוקול חתם בתוספת הזמן. בזכות הניצחון גראסהופרס טיפסה ל-59 נקודות, ארבע פחות מהמוליכה פ.צ באזל. עד לסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים.

* גיא לוזון קיבל עזרה גדולה מהאלופה אנדרלכט, שניצחה ב-10 שחקנים 0:1 בחוץ את קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב והשאירה את סטנדרד ליאז' בפסגת הליגה הבלגית. רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-74 כדי לסייע לקבוצתו לנצל את יתרונה המספרי אחרי הרחקתו של אלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי (37) אבל דווקא אנדרלכט השיגה את שלוש הנקודות בזכות שער עצמי של תומא מונייה ארבע דקות לסיום. בעקבות התוצאה הזו, אנדרלכט נצמדה לברוז' עם 42 נקודות, אחת פחות מסטנדרד המוליכה. לסיום העונה נותרו רק עוד שלושה משחקים, ובמחזור הבא: סטנדרד ליאז' מארחת את קלאב ברוז' לדרבי ישראלי. יהיה חם.

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
ממשיך לככב. דאבור/אתר רשמי, blauwiis

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכבה של פאוק סלוניקי, שחילצה 1:1 מול פנאתינייקוס בפלייאוף היווני על הכרטיס לליגת האלופות. מלאדן פטריץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-20, אבל נאתכו וחבריו ידעו לחזור עם שוויון של הקפטן הוותיק דימיטריס סלפינגידס, שנכס כמחליף ואיזן בדקה ה-84. תיקו שני של שתי הקבוצות בפלייאוף.

* בן שהר שיחק 78 דקות בהרכבה של ארמיניה בילפלד, שסיימה ב-0:0 ביתי מול FSV פרנקפורט ונותרה במקום הלפני אחרון בבונדסליגה השנייה. לארמיניה 32 נקודות, כמו דינמו דרזן המדורגת במקום ה-16 המוליך למבחנים. שתי הקבוצות תפגשנה במחזור הבא לקרב ישיר נגד הירידה.

* אלמוג כהן השלים 90 דקות כקפטן של אינגולשטאט, שניצחה 0:2 בחוץ את סאנדהאוזן במחזור הלפני אחרון בבונדסליגה השנייה והבטיחה את ההישארות.

* תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-59 והיה שותף להפסד הביתי 2:0 של מאיורקה מול אייבאר, סגנית המוליכה בליגה השנייה בספרד. דודו אוואט ישב על הספסל, מאיורקה רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

* חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות בהפסדה של א.א.ק לרנקה 2:0 לאתניקוס בפלייאוף האמצעי בקפריסין. חסן אבו זייד הפצוע עדיין חסר.

* גל שיש שיחק 90 דקות בתבוסה של ווליק לוצק, 6:0 להוברלה במחזור ה-27 בליגה האוקראינית. וולין מדורגת במקום ה-13 מתוך 16, אבל היא לא בסכנת ירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully