וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להכניס את הקריאות נגד שמעון מזרחי לחוק הספורט"

4.5.2014 / 17:36

במנהלת ליגת העל פנו ללבנת במטרה להעניק תוקף חוקי לפסק הדין התקדימי, הקובע כי קריאות נגד היו"ר ייחשבו כעבירה

אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט בו נכתב שמעון מזרחי תתאבד כבר. מגד גוזני
במנהלת ממשיכים לפעול. אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט נגד שמעון מזרחי/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל ממשיכה לפעול על מנת למגר את תופעת הקריאות נגד יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. במנהלת הודיעו היום (ראשון) כי העבירו פנייה לשרת התרבות והספורט לימור לבנת, לפעול בהקדם להוספת הסעיפים הנוגעים לקריאות נגדו לחוק הספורט. מהמנהלת נמסר:

"בעקבות פסק הדין של איגוד הכדורסל מתאריך 28 באפריל אשר קבע כי בנוסף לקריאות גזעניות, גם קללות הפוגעות בכבודו של אדם, קללות תוך ניצול נסיבות אישיות קשות, וקריאות לאדם לפגוע בעצמו או להתאבד, הן עבירה על חוקי איגוד הכדורסל, פנתה מנהלת הליגה לשרת התרבות והספורט לימור לבנת על מנת לפעול בהקדם להוספת סעיפים אלה לחוק הספורט.

שרת הספורט מסרה בשיחה עם יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל כי תעביר את העניין לטיפולה של השופטת בדימוס עדנה בקשטיין, יו"ר המועצה למניעת אלימות בספורט. המנהלת מקווה כי עדכון חוק הספורט והוספת סעיפים אלה תאפשר למנהלת, לאיגוד הכדורסל ולגופים הרגולטורים האחרים בענפי הספורט השונים להמשיך ולפעול למען נקיון הספורט מאלימות מילולית ופיזית".

במהלך המשחק השבוע נגד הפועל אילת הניפו אוהדי הפועל תל אביב שני שלטים בתוך היציע המעודד: "שמעון מזרחי תתאבד כבר" ו-"חופש הביטוי - 1948-2014", כמחאה נגד החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל, שיצר תקדים בשבוע החולף כשקבע שקריאות נגד יו"ר מכבי תל אביב עם אזכור המילה "תתאבד" ייחשבו כעבירה. הפועל עשויה לעמוד לדין בעקבות המקרה, למרות שהיא מערערת על פסק הדין.

שמעון מזרחי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully