וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איתמר ניצן הרג אותנו בשני המשחקים האחרונים"

4.5.2014 / 13:24

ברמת השרון פסימיים לקראת סיכויי ההישרדות במחזור האחרון ומבקרים את השוער. שאבו: "בושה וחרפה מה שקרה באשדוד"

one

ברמת השרון הייתה דממה גדולה בסיום משחק ההפסד אמש לבני יהודה, משחק שככל הנראה יביא לירידת הקבוצה לליגה הלאומית בתום העונה. המאמן חיים שאבו ניסה לעודד את השחקנים ולחזק אותם אך לשווא. השחקנים ששמעו כי מכבי פתח תקוה ניצחה את אשדוד 0:5 אמרו: "בושה, בית"ר ירושלים נתנה הכול נגדנו והבקיעה 4 אבל כנראה שיש קבוצות שדואגים להן".

גם המאמן חיים שאבו התייחס לנושא ואמר: "אני מקווה שבשבוע הבא תהיה ספורטיביות כי מה שקרה באשדוד זה בושה וחרפה. אנחנו בליגת העל בשנות ה-2000 ולא יכולים להיות מקרים כאלה אחרת אנשים לא ירצו להיות חלק מזה. נקווה שבשבוע הבא כל הקבוצות ייתנו הכול, גם עכו נגדנו, העיקר שהספורט ינצח".

איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"זאת לא עונה גדולה שלו אבל במשחקים האלה ציפינו שיתעלה וחבל". ניצן/ברני ארדוב

מיכאל זנדברג עשוי לסגור בשבוע הבא ירידה שנייה ברציפות לאחר שבעונה שעברה ירד ללאומית עם הפועל רמת גן. זנדברג אמר בסיום: "אכזבה גדולה. בשני המשחקים האחרונים לא היינו מספיק טובים. הייתה מספיקה לנו אפילו נקודה אחת במשחקים האלה בכדי להיות פייבוריטים להישאר. היינו מוכנים מנטאלית ומקצועית אבל פשוט לא היינו טובים".

זנדברג הוסיף: "אין לנו מה לבוא בטענות לאחרים. התחלנו מצויין את הפליי אוף התחתון אבל עכשיו הדברים כבר לא תלויים בנו. עם יד על הלב? אני לא רואה את שתי הקבוצות שמתמודדות איתנו בתחתית מפסידות בשבוע הבא ויודע שהסיכויים שנישאר קלושים מאוד".

ברמה"ש היו מרוצים מכך ש-1,200 אוהדים הגיעו לעודד את הקבוצה כאשר כמה אוהדים המתינו בסיום לשוער איתמר ניצן וגידפו אותו. ברמה"ש אמרו: "איתמר ניצן הרג אותנו בשני המשחקים האחרונים. זאת לא עונה גדולה שלו אבל במשחקים האלה ציפינו שיתעלה וחבל, לא מתאים לשוער בליגת העל לקבל כאלה גולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיכאל זנדברג שחקן הפועל ניר רמת השרון מול ליאם ווקר שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
רוצה להימנע מירידת ליגה שנייה ברציפות. זנדברג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully