וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור ההכרעה בתחתית: שבת, 20:00

בני יהודה מול אשדוד (ערוץ 1), מכבי פ"ת נגד הפועל חיפה, רמת השרון בעכו. הרדיוס של הפועל ת"א נדחה, תארח בבלומפילד

ברני ארדוב

אלופה כבר יש, אבל שתי יורדות מליגת העל עדיין לא וזהותן תיקבע בשבוע הבא, במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון. כל המחזור בפלייאוף התחתון ייערך במקביל, ביום שבת הקרוב, בשעה 20:00.

שלוש קבוצות נאבקות נגד הירידה ומתוכן רק אחת תישאר: בני יהודה, שתלויה רק בעצמה, תארח את מ.ס. אשדוד, במשחק שישודר בערוץ 1. מכבי פתח תקוה תפגוש באצטדיון המושבה את הפועל חיפה (ספורט1 ו-HD), הפועל ניר רמת השרון תתארח אצל הפועל עכו (פריצות מספורט1). במשחק נוסף וחסר חשיבות, הפועל רעננה תארח בית"ר ירושלים.

שחקני בני יהודה חוגגים. יוסי ציפקיס
צריכים עוד מאמץ אחרון. שחקני בני יהודה/יוסי ציפקיס

בשבת ייערכו גם שני משחקים בפלייאוף העליון: הפועל תל אביב, הנאבקת על המקום הרביעי, תארח את הפועל באר שבע, שמנסה לשמור על המקום השני בטבלה. בית הדין של ההתאחדות דחה את עונש הרדיוס של הפועל תל אביב, ולכן המשחק יתקיים בבלומפילד לדרך בשעה 15:30 וישודר בספורט1 ו-HD. באצטדיון דוחא, בני סכנין תארח את מכבי חיפה במשחק שייפתח בשעה 17:45 וגם הוא ישודר בספורט1 ו-HD.

מכבי תל אביב, שזכתה אמש (שבת) באליפות השנייה ברציפות שלה, תנעל את המחזור ביום ראשון עם משחק ההכתרה שלה באצטדיון בלומפילד, בו היא גם תקבל את צלחת האליפות. הצהובים יארחו את עירוני קרית שמונה, לה עוד מחכה באמצע השבוע הקרוב משחק גמר גביע המדינה. המפגש בין האלופה לקרית שמונה ייצא לדרך בשעה 19:30 וגם הוא יועבר בספורט1 ו-HD.

בליגה הלאומית, הפועל פתח תקוה תעלה לליגת העל אם תנצח את הפועל נצרת עילית. המשחק של המלאבסים יתקיים ביום שישי וייפתח בשעה 16:00, במקביל לחמישה משחקים אחרים במחזור, שיושלם ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully