וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר הציע את עצמו לברצלונה, פברגאס בדרך ליונייטד?

קשר צ'לסי שהסתכסך עם מוריניו מתקרב לקטאלנים. השדים האדומים יציעו 55 מיליון יורו על הספרדי. הקנס המטורף של מסי

אדן הזאר, צ'לסי. AP
הזאר יצטרף לברצלונה?/AP

העונה של ברצלונה הסתיימה אתמול (שבת) כמעט באופן סופי אחרי ה-2:2 הביתי מול חטאפה, שהיממה את הקאמפ נואו עם שוויון בתוספת הזמן. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, הקטאלנים צפויים לסיים עונה ללא תואר, לראשונה מאז 2007/08, העונה האחרונה של פרנק רייקארד במועדון.

שחקן ברצלונה, ססק פברגאס. GettyImages
כנראה שהפעם הפרידה בלתי נמנעת. פברגאס/GettyImages

בעיתוני קטאלוניה מתחילים כבר היום בהכנות לעונה הבאה ובדיווחים על מי שבא ומי שעוזב. השם החם החדש ברשימות הוא אדן הזאר. הקשר הבלגי נקלע לאחרונה לסכסוך עם מאמנו בצ'לסי, ז'וזה מוריניו ואף טען אחרי ההפסד לאתלטיקו בחצי גמר ליגת האלופות כי "צ'לסי לא יודעת איך לשחק כדורגל".

ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים כי הזאר כבר הציע את עצמו לברצלונה לקראת העונה הבאה ומי שיצר את הקשר בין הצדדים היה לא אחר מטיבו קורטואה, שוער אתלטיקו מדריד וחברו של הזאר לנבחרת, שעל פי דיווחים אחרים מתקרב אף הוא לאלופת ספרד היוצאת. הקשר נעשה דרך סוכן בלגי שנמצא בקשרים טובים מאוד עם ברצלונה והזאר עשוי לעבור לספרד עם תום העונה הנוכחית.

מנגד, מי שיעשה את דרכו החוצה כמעט בודאות הוא ססק פברגאס. לאחר שדייויד מויס לא הצליח לשים עליו את היד בקיץ שעבר, מנצ'סטר יונייטד מוכנה לנסות שוב. אם לואי ואן חאל אכן יתמנה למנג'ר השדים האדומים, כפי שטוענות שמועות רבות באירופה בימים אלה, פברגאס יהיה אחת המטרות המועדפות עליו. ב"אל מונדו דפורטיבו", כמו גם ב"ספורט" הקטלאני, כבר מחזיקים בסכום שיונייטד תציע על השחקן: 55 מיליון יורו. פברגאס צפוי לקבל גם הצעה ל-200 אלף ליש"ט לשבוע מיונייטד. אגב, לגבי השדים האדומים: באירופה עלו דיווחים לפיהם אם ואן חאל יחתום, גם אריאן רובן יהיה אחת המטרות העיקריות שלו.

* על פי עיתון "לה ונגארדיה", במסגרת הסדר הטיעון בין ליאונל מסי לשלטונות המס בספרד, יצטרך הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה לשלם כ-35-40 מיליון יורו כפיצוי. התשלום יועבר כדי להימנע ממשפט בעקבות החקירה שנפתחה בשנה שעברה, לאחר שהאב חורחה מסי, האיש שאחראי להעלמות המס בין השנים 2007-2009, נתן את הסכמתו להסדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. David Ramos, GettyImages
האב כבר נתן הסכמתו לקנס האדיר. ליאונל מסי/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully