וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "חייבים לחזור לעצמנו. הפיינל פור? במחשבות"

4.5.2014 / 10:21

גארד מכבי ת"א הסביר את הניצחון הדחוק על גלבוע/גליל: "אסור לספוג כל כך הרבה". שון ג'יימס: "אני מרגיש טוב יותר"

גיא פניני, דייויד בלו שחקני מכבי תל אביב מנסים לעצור את דשון סימס שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. יותם רונן
לא היה קל לצהובים במשחק הראשון בסדרה/יותם רונן

אם מכבי תל אביב חשבה שתטייל מול גלבוע/גליל בסדרת משחקי רבע גמר הפלייאוף, היא התבדתה. הצהובים התקשו אמש (שבת) לאורך רוב המשחק מול גלבוע/גליל, כשהם מציגים הגנה נרפית, אך יכולת טובה של סילבן לנדבסרג וג'ו אינגלס בסיום העניקו לצהובים את הניצחון, 93:99. המאמן דייויד בלאט , שלא אהב את ההגנה שהציגו חניכיו, העיר על כך בחדר ההלבשה.

יוגב אוחיון אמר על המשחק: "לא פתחנו בצורה אגרסיבית מההתחלה כפי שהיינו צריכים לעשות, במקביל, הגליל קלעו באחוזים מטורפים במחצית הראשונה. מגיע להם כל הכבוד כי הם באו ונתנו משחק יוצא מן הכלל. סילבן לנסברג, גיא פניני וג'ו אינגלס עשו עבודה טובה". עם זאת, אוחיון מזהיר: "זה משחק פלייאוף, וביום שקבוצה קולעת עליך כל כך הרבה נקודות קשה לנצח, המשחק שלנו תמיד היה מבוסס על ההגנה, ואסור לנו במשחקי פלייאוף לספוג כמות כזאת של נקודות. אנחנו חייבים לחזור למי שאנחנו ולמה שאנחנו, ובראש ובראשונה זו ההגנה". לשאלה עד כמה המשחקים הקרובים בפיינל פור משפיעים על הצהובים, השיב אוחיון: "הפיינל פור? כמובן שזה נמצא במחשבות שלנו, אבל קודם כל אנחנו חייבים לעשות את העבודה בליגה. חשוב לעבור ללכת צעד צעד".

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. קובי אליהו
"המשחק שלנו תמיד היה מבוסס על ההגנה". אוחיון/קובי אליהו

הקפטן הפצוע שון ג'יימס הגיע למשחק אמש ועודד את חבריו לקבוצה. אוחיון התייחס להגעתו של ג'יימס: "כיף לראות אותו, הוא חשוב מאוד והתגעגענו אליו". ג'יימס עצמו אמר לוואלה! ספורט: "אני עכשיו בתהליך שיקום, מכבי שלחה אותי בניו יורק למספר רופאים ומטפלים טובים מאוד, ועבדתי על השיקום לאחר הניתוח. אני לוקח את זה יום אחר יום, וכל יום אני מרגיש טוב יותר. מה שחשוב לי, ואני עושה את זה כדי להישאר חיובי, אני עובר גם עכשיו תהליכים של שיקום ושל עבודה על כוח וגם אימוני כדורסל במסגרת מה שאני יכול. כשהייתי בארה"ב דיברתי עם הבחורים על בסיס יומי, גם כשלא הייתי פיזית כאן הם יודעים וידעו שאני איתם". על ההעפלה של מכבי לפיינל פור הוסיף ג'יימס: "אני כל כך שמח עבור החבר'ה שלי. פשוט מאושר. אני אסע עם הקבוצה למילאנו אך לא אשחק".

בתוך כך , הצהובים מודאגים משום שההרחקה של סופוקליס שחורצאניטיס תוציא את הסנטר היווני מכושר משחק לקראת הפיינל פור, ובשל כך מרבים לעבוד איתו אישית באימונים. לגבי דווין סמית', הצהובים מעדיפים שיתאושש לקראת המפגש מו צסק"א מוסקבה. המאמן בלאט הגיב על מצבו של סמית' אמש: "אנחנו מאוד רוצים שדווין ישחק, אבל פיזית הוא פשוט עדיין לא שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב, במרכז. יוסי ציפקיס
"גם כשלא הייתי פיזית כאן הם יודעים וידעו שאני איתם". ג'יימס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully