וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ג'ו אינגלס נתן משחק יוצא מהכלל"

3.5.2014 / 23:10

מאמן מכבי ת"א פרגן לאחד המצטיינים בניצחון על גלבוע/גליל: "הוא עובד קשה". שמחון: "פספוס, יכולנו לקחת את זה"

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
מקבל פרגון מהמאמן שלו. אינגלס/יותם רונן

זה הלך מאוד קשה, אך מכבי תל אביב עלתה בסופו של דבר הערב (שבת) ל-0:1 בפתיחת רבע גמר הפלייאוף מול גלבוע/גליל. הצהובים ניצחו 93:99 אחרי שפיגרו מול הקבוצה של שרון דרוקר לאורך דקות רבות, אך נעזרו ברבע אחרון מצוין של סילבן לנדסברג וג'ו אינגלס כדי להשיג את הניצחון היקר. שון ג'יימס, הקפטן הפצוע, הופיע למשחק ועודד את שחקניו.

"אני חושב שגליל הציגה משחק יוצא מן הכלל היום, היינו צריכים לעבוד קשה בכדי לצאת עם ניצחון וכך עשינו", אמר דיוויד בלאט בסיום. "כשגליל הובילה ידענו להוריד את הפער ואפילו להוביל. ברבע הרביעי הצגנו רבע יוצא מהכלל עם ההרכב של אלו שמתאימים. אם תסתכלו במערכת המשחקים שלנו בחודשיים האחרונים, כל משחק הוא עם משמעות גדולה. הסברנו לשחקנים מיום רביעי על המשמעות של משחק פלייאוף. ג'ו אינגלס נתן משחק יוצא מהכלל, לפעמים יש תקופות שמישהו לא משחק הרבה או בכלל אבל הוא אף פעם לא מחוץ למשחק. ג'ו עובד קשה ורציף עם גיא גודס ובאימונים והיום הוא עשה את זה עם לנדסברג ופניני שהיו האחראים העיקריים".

בצד המפסיד, אמר שרון דרוקר: "הגענו חזק למשחק והתכוננו טוב, באנו במטרה לנצח. מכבי קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו צריכים לשפר דרמטית את ההגנה. המשחק זרם התקפית, אבל אם נבוא מול מכבי לתחרות קליעות יהיה לנו קשה".

עמית שמחון, מהבולטים בשורות הגלבוע, הוסיף: "יש תחושה של פספוס כי היינו שם ויכולנו לקחת את זה. הגנתית לא היינו מספיק טובים היום, נלמד מזה במשחק בבית".

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר. ברני ארדוב
"אם נבוא מול מכבי לתחרות קליעות יהיה לנו קשה". דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully