וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי: "אנחנו מקדישים את הגביע לאוהדים שנורו"

תקרית הירי לפני הגמר בה נפצעו 4 אוהדים העיבה על חגיגות הפרטנופי. האמשיק: "לילה קשה". דה לורנטיס: "מצדיע לבניטס"

שחקני נאפולי חוגגים זכייה בגביע האיטלקי. AP
בכל זאת, מצאו גם את הזמן ליהנות מהתואר. שחקני נאפולי עם הגביע/AP

נאפולי חגגהה אמש (שבת) זכייהחמישית בהיסטוריה בגביע האיטלקי אחרי 1:3 על פיורנטינ בגמר שנערך באצטדיון האולימפיקו ברומא, אולם על החגיגות העיבה תקרית ירי שגרמה לעיכוב המשחק ב-45 דקות, כשלפני המשחק היו עימותים בין אוהדי נאפולי, פיורנטינה ורומא, ונורו ארבעה בני אדם. אחד האנשים נורה בחזהו ועל פי הדיווחים הוא במצב קשה.

"אנחנו מקדישים את הגביע לאוהדים שנורו", אמר נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס, "אני מודה לרשויות על הטיפול באוהדים שנורו ועל כך שהצילו את חייהם. הגביע גם מוקדש להם ולתושבי העיר. כרגע אני מתרכז רק בארוע הירי ונמא בקשר עם המשטרה ובית החולים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מנפגעי הירי מטופל לפני המשחק מחוץ לאצטדיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

היה גם משחק, וניצחון והישג, ודה לורנטיס החמיא למאמנו רפא בניטס: "אני חייב להגן על רפא, הוא מקצוען אמיתי, מאמן יוצא מן הכלל, ואחרי כל מה שהקבוצה עבר הוא הצליח להביא תואר. תאמינו לי, לאמן בנאפולי לא דומה לאימון בשום קבוצה אחרת. אני מוריד בפניו את הכובע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע האיטלקי. AP
אוהדי נפאולי חוגגים באולימפיקו/AP

שחקן נאפולי מארק האמשיק אמר בסיום: "זה היה לילה קשה. אנחנו מקצוענים ויודעים שדברים כאלה קורים. אני מקווה שהניצחון ישים הכול מאחורינו".

"זה היה משחק גדול", אמר בניטס על הניצחון, "שלטנו, הובלנו 0:2 וזה היה נראה פשוט, אבל פיורנטינה חזרה. יכולנו להבקיע את השלישי מוקדם יותר אבל ההגנה עמדה בלחץ והצלחנו לבסוף להבקיע בתוספת הזמן ולנצח. גם אם היינו מפסידים זה לא היה משנה את זה שעבדנו קשה". המאמן הספרדי החמיא לכוכבו לורנצו אינסינייה, שכבש צמד: "אני חושב שאין ספק שהוא צריך לשחק בגביע העולמי".

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully